رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین:
رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین قیمت خرید تضمینی هر کیلوگرم دانه روغنی کلزا با 2درصد ناخالصی و 10 درصد رطوبت 34 هزار و 398 ریال است.
کد خبر: ۷۵۸۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶ 02 July 2019

به گزارش تابناک قزوین، به منظور بررسی خرید تضمینی کلزا در استان محمود محمودی رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین و جمعی از اعضاء کمیسیون خرید، به صورت سرزده از مرکز خرید کلزا در شرکت تعاونی کشاورز واقع در روستای دیال آباد شهرستان تاکستان، شرکت تعاونی روستایی سینا واقع در قشلاق آبیک و شرکت نصر واقع در کمال آباد بازدید کردند.

وی به قیمت خرید دانه روغنی کلزا اشاره کرد و گفت: قیمت خرید تضمینی هر کیلوگرم دانه روغنی کلزا با 2درصد ناخالصی و 10 درصد رطوبت 34 هزار و 398 ریال است.

محمودی در این بازدید با تاکید بر اینکه تعیین هویت کشاورز مهترین بخش کار است، اظهار کرد: حصول اطمینان از مشخصات و هویت کشاورز یکی از مهمترین کارهای است که در مراکز خرید انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: ثبت اطلاعات مربوط به کشاورزان شامل؛ سطح زیر کشت، میزان تولید و نوع تولید در قالب سامانه فناوری اطلاعات کشاورزان و تولیدکنندگان صورت می گیرد تا از امکان حضور دلالان و معرفی خود به جای کشاورز جلوگیری شود.

همچنین خاطرنشان کرد: تعاونی های طرف قرارداد ضمن رعایت ضوابط و شرایط کمی و کیفی تعیین شده در دستورالعمل خرید، نسبت به تحویل کلزا اقدام می کنند تا در هنگام تحویل از انبار دچار خسارت نشوند.

این مسئول یادآور شد: با تمهیدات صورت گرفته توسط سازمان تعاون روستایی استان قزوین 4 مرکز خرید تضمینی کلزا در استان در نظر گرفته شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار