در مراسمی با حضور وزیر نیرو و استاندار قزوین و جمعی از مسئولان استانی، بهره برداری از پست برق ۴۰۰/۶۳ کیلو ولت بخش دشتابی از توابع بوئین زهرا با ۸۱۰ میلیارد ریال اعتبار آغاز شد.
کد خبر: ۷۵۸۲۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵ 30 June 2019

پست برق ۴۰۰/۶۳ کیلوولت دشتابی قزوین افتتاح شد

به گزارش تابناک قزوین، رضا اردکانیان در سفر به قزوین پست برق ۴۰۰/۶۳ کیلو ولت دشتابی از توابع شهرستان بوئین زهرا را افتتاح کرد.

این پست برق شامل: احداث پست ۴۰۰/۶۳ کیلو ولت دشت آبی با ۵۰ میلیارد تومان، احداث خط ۴۰۰ کیلو ولت نیروگاه شهد رجایی به دشت آبی با ۲۳ میلیارد تومان، ورود و خروج خط ۶۳ کیلو ولت البرز - لیا در پست دشت آبی با ۸ میلیارد تومان اعتبار است که برای مجموعه این شبکه بالغ بر ۸۱ میلیارد تومان هزینه شده است.


خطوط ارتباطی احداث شده برای این پست شامل خط ۲ مداره ۴۰۰ کیلوولت نیروگاه شهید رجایی به دشتابی به طول تقریبی ۲۵ کیلومتر با ۷۲ دستگاه برج مشبک فلزی و خط ۴ مداره ۶۳ کیلوولت البرز- لیا در پست دشتابی به طول تقریبی هشت کیلومتر با ۲ دستگاه برج مشبک فلزی و ۴۳ دستگاه برج تلسکوپی فلزی است.


بهره برداری از طرح فاضلاب محمود آباد نمونه و شرکت در نشست مدیران صنعت آب و برق قزوین و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین از دیگر برنامه‌های سفر یکروزه وزیر نیرو به قزوین است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار