عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: مذاکره با آمریکا و معطل اروپایی ها ماندن راه حل مناسبی برای مشکلات کشور نیست.
کد خبر: ۷۵۸۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵ 30 June 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ عزت‌الله ضرغامی در مراسم افشای هفته حقوق بشر آمریکایی که در مسجد امام سجاد(ع) کرج برگزار شد در رابطه با سرنگون شدن هواپیمای جاسوسی آمریکا در منطقه و اظهارات مقامات آمریکایی اظهار کرد: برای دشمنان ما حقوق بشر یک سلاح و ابزار است و کشورهایی مانند آمریکا از حقوق بشر همانند یک سلاح کشنده استفاده می‌کنند.

ضرغامی با بیان اینکه مقاومت تنها راه ایستادگی در مقابل دشمن است، عنوان کرد: مذاکره با آمریکا و معطل اروپایی‌ها ماندن راه حل مناسبی برای مشکلات کشور نیست و تحریم رهبری معظم انقلاب و تحریم وزیر امور خارجه در تاریخ بی‌نظیر است و آن چیزی که جواب داده و دشمن را دیوانه کرده راهبرد مقاومت است و مردم با این وجود و مشکلات موجود همچنان پای انقلاب هستند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: ایران اسلامی در حوزه نظامی و دفاعی بسیار قوی‌تر از گذشته است و مانند گذشته نیست که آمریکا هواپیمای مسافری ما را بزنند، امروز قدرت بازدارندگی ایران اسلامی به گونه‌ای است که پهپاد رادارگریز و فوق پیشرفته آمریکا به محض ورود به مرزهای کشور سرنگون می‌شود.

وی با بیان اینکه سلاح‌های کشور هیچگاه تهدید نیست و بازدارنده است، گفت: اگر جنگ نمی‌شود به خاطر این است که دشمنان از قدرت دفاعی و نظامی ایران مطلع هستند و می‌دانند که جنگ بیشتر برای آنها ضرر دارد.

ضرغامی با بیان اینکه حقوق بشر سلاح آمریکایی است و باید دشمن‌شناسی را در اولویت قرار دهیم، تصریح کرد: آمریکایی‌ها یا سلاح حقوق بشر چهره دروغین خود نشان می‌دهند و رفتار جنایت بار خود را توجیه می‌کنند و برای جنایات خود دلیل می‌تراشند و این کار را در همه جای دنیا انجام می‌دهند.

رئیس اسبق سازمان صدا و سیما با بیان اینکه حوزه جنگ نرم و حقوق بشر از اهمیت فراوانی برخوردار است، عنوان کرد: آمریکایی ها در طول هشت سال جنگ بسیار جنایت کردند، اما از ششم تیر تا 12 تیر جنایات آنها بیشتر شد که برخی از آنها در طول تاریخ بی‌نظیر است و این هفته‌، هفته جنایات آمریکا است.

عضو شورای عالی فضای مجازی کشور ادامه داد: در کنار طراحی‌های تبلیغاتی کوچک‌ترین حادثه درست یا غلط را در فضای رسانه‌ای و ماهواره تبلیغات بمباران گونه انجام می‌دهند که هدف آنها اختلاف‌افکنی و تفرقه‌اندازی است، آمریکایی‌ها چنان وانمود می‌کنند که تمام موازین حقوق بشر را رعایت می‌کنند.

ضرغامی با بیان اینکه آلمان و فرانسه به صدام سلاح شیمیایی و هواپیما دادند، تصریح کرد: سردشت کلا 12 هزار نفر جمعیت داشت که در چهار نقطه پرجمعیت سلاح شیمیایی استفاده شد و 130 نفر شهید و 8 هزار نفر به مسمومیت شدید مبتلا شدند که حتی نسل‌های بعدی و بچه‌های که بعداً به دنیا آمدند دچار مشکلات شدید شدند.

رئیس اسبق صدا و سیما با بیان اینکه دشمن با ما کنار نمی‌آید چون رأس جبهه مقاومت ایران اسلامی است، عنوان کرد: به نام حقوق بشر آمریکایی در حال اداره جهان هستند و آنقدر به خود حق می دهند که از 11 هزار کیلومتر آن طرف‌تر برای جاسوسی وارد مرز ایران می‌شوند و آن وقت رئیس جمهور آنها می‌گوید که ما وارد مرز نشدیم.

وی خطاب به آمریکایی‌ها ادامه داد: شما به چه اجازه‌ای وارد منطقه می‌شوید‌، تجربه این چند ده سال در حوزه موشکی این است که یک طرف توانمندی نظامی و طرف دیگر توانمندی شلیک است و برخی توانمندی دارند اما شجاعت ندارند ،اگر بخواهند جنگ کنند به تعبیر برخی فرماندهان نظامی ناوهای آنها نباید وارد منطقه شوند.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه برخی روزنامه ها و مجله ها عکس هواپیمایی و ناو هواپیمابر آمریکایی را در صفحه اول خود کار می‌کند، تاکید کرد: این رسانه‌ها در زمین آمریکا بازی می‌کنند و اگر کوچک‌ترین خطری بخواهد متوجه مردم شود به فاصله چند دقیقه همه اهداف آنها در تیررس ماست، اعزام پهپاد آمریکایی به منطقه به خاطر این بود که ببینند که ایرانی‌ها شجاعت دارند این پهپاد را بزنند یا نه، فکر می‌کردند که حواس‌ها جمع نیست و دنیا با این کار پیام مهمی گرفت.

ضرغامی با بیان اینکه دشمن وارد جنگ نظامی نمی‌شود چون از قدرت ایران آگاه است، گفت: دشمن راه را به سمت فضا‌سازی کاذب رسانه‌ای برده و در صدد ایجاد فضا‌سازی کاذب بر‌اساس اخبار غیر مهم و دروغ پردازی است و راهبرد دشمن جنگ گسترده رسانه ای علیه ایران استکه باید در این زمینه آگاهی سازی صورت گیرد.

وی تصریح کرد: منافقین خلق دستشان به خون 17 هزار انسان بی‌گناه آلوده است. آن ها با پول عربستان سعودی و با هزینه پول‌های کلان ‌علیه ایران تجمعات تصنعی در مقابل مراکز دیپلماتیک ایران ایجاد می‌کنند و حتی از مقامات ارشد اتحادیه اروپا برای این جمعیت سخنرانی می‌کنند، امروز یمن ویترین جنایات آمریکایی‌ و عربستان سعودی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار