فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان‌نور سپاه و بسیج گفت: زائران ۵۴ کشور جهان در قالب راهیان نور از مناطق عملیاتی شمال‌غرب کشور بازدید می‌کنند.
کد خبر: ۷۵۷۷۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۳ 27 June 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی یعقوب سلیمانی امروز در جمع خبرنگاران که پیرامون موضوع راهیان‌نور شمال‌غرب کشور برگزار شد با اشاره به اینکه دشمنان استکباری از تمامی حیله‌ها و مکرهای خود در عرصه‌های مختلف به ویژه دفاع مقدس برای ضربه زدن استفاده می‌کند اظهار کرد: بی‌شک بستری که می‌تواند این مجاهدت‌ها را شعله‌ور، تبیین و مستدل کرده و به نسل آینده انتقال دهد، راهیان‌نور است.

وی تصریح کرد: راهیان‌نور بستری برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بوده و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز به تداوم راهیان‌نور تاکید دارند و در این رابطه، با وجود کمبودها و مشکلات کمی و ‌کیفی به ویژه در آذربایجان ‌غربی، شاهد تعالی این موضوع هستیم.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان‌نور سپاه و بسیج با تاکید بر اینکه سفر معنوی راهیان‌نور سبب مقابله با ناهنجاری‌های جامعه می‌شود گفت: بنابراین باید به صورت علمی و منطقی به این موضوع پرداخت.

وی در ادامه با اشاره به اینکه سال گذشته هفت میلیون نفر از یادمان‌های غرب و شمالغرب کشور بازدید کردند بیان کرد: 300 هزار نفر از این زائران نیز از آذربایجان‌غربی بودند.

سلیمانی با بیان اینکه تبیین گام دوم انقلاب نیز در این رابطه دنبال می‌شود اظهار کرد: هم‌اکنون 87 هزار نفر خادم‌الشهدای افتخاری در سراسر کشور فعال بوده که 500 نفر آنها از آذربایجان‌غربی هستند.

وی به حضور کاروان‌های غیرایرانی از 54 کشور جهان در مناطق عملیاتی غرب و شمال‌غرب کشور اشاره کرده و تصریح کرد: در این رابطه، سال گذشته دو هزار و 180 نفر زائر خارجی از مناطق عملیاتی بازدید کردند و امسال نیز این موضوع دنبال می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار