عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: متأسفانه در پی تعیین و اجرای محدوده جدید طرح ترافیک، در چند روز اخیر در حرایم محدوده دوم، ترافیک های سنگینی شکل گرفته و عملا مردم با مشکلات بسیاری برای تردد روبه رو شده اند.
کد خبر: ۷۵۷۴۵۴
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۰ 26 June 2019

به گزارش تابناک تهران مجید کیانپور عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اجرای طرح جدید ترافیک در تهران توسط شهرداری، گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، محدوده زوج و فرد از اوایل هفته جاری به محدوده دوم ترافیک تبدیل شده است.

 
کنترل محدوده طرح ترافیک

طرح جدید ترافیکی شهرداری تهران غیرکارشناسی است

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به نظر من اجرای طرح جدید شهرداری تهران در مورد تعیین محدوده جدید طرح ترافیک اقدامی غیرکارشناسی است و قطعا تبعات بسیاری را در حوزه ترافیکی پایتخت به دنبال خواهد داشت.

تشدید ترافیک در حریم محدوده جدید طرح ترافیک

وی گفت: متأسفانه در پی تعیین و اجرای محدوده جدید طرح ترافیک، در چند روز اخیر در محدوده شمال تهران به ویژه اتوبان همت و حرایم محدوده دوم، ترافیک های سنگینی شکل گرفته و عملا مردم با مشکلات بسیاری برای تردد روبه رو شده اند.

اجرای طرح جدید ترافیکی موجب ایجاد گره و بی نظمی های های ترافیکی شده است

کیانپور ادامه داد: به نظر می رسد که اجرای طرح جدید ترافیکی بیشتر از آنکه به مدیریت و ساماندهی حمل و نقل شهری کمک کند، موجب ایجاد گره و بی نظمی های های ترافیکی شده است.

شهرداری با تعیین محدوده جدید طرح ترافیک تنها به دنبال درآمدزایی است

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: شهرداری با تعیین محدوده جدید طرح ترافیک تنها به دنبال درآمدزایی است و این اقدام دستاورد دیگری به دنبال نخواهد داشت.

لزوم ورود شورای عالی ترافیک کشور به پرونده طرح جدید ترافیک تهران

عضو کمیسیون عمران مجلس، بر لزوم ورود شورای عالی ترافیک کشور به پرونده طرح جدید ترافیک تهران تأکید کرد و گفت: وزیر کشور باید دستور بررسی این موضوع را بدهد، زیرا اجرای این طرح زندگی پایتخت نشینان را تحت شعاع قرار می دهد./

پایان پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار