معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت:برگزاری اردوهای راهیان نور بعنوان یک عملیات بزرگ فرهنگی تاثیر زیادی در ترویج و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جوانان و نسل های آینده دارد.
کد خبر: ۷۵۷۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷ 26 June 2019
جایی برای نفس کشیدن استکبار در ایران وجود ندارد
به گزارش تابناک آذربایجان غربی علی مصطفوی در جلسه ستاد هماهنگی اردوهای راهیان نور استان که صبح امروز با حضور اعضای ستاد در محل استانداری برگزار شد،گفت: برگزاری اردوهای راهیان نور بعنوان یک عملیات بزرگ فرهنگی تاثیر زیادی در ترویج و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جوانان و نسل های آینده دارد؛ لذا همه دستگاه ها باید در جهت هرچه باشکوهتر برگزار شدن این اردوها اهتمام ویژه داشته باشند
 
وی اظهار کرد: آذربایجان غربی همواره سنگری مستحکم برای کشور بوده و مردمان غیور این استان همچنان با عزمی راسخ و اراده ای استوار در صحنه دفاع و صیانت از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی حضور دارند.
 
وی وجود امنیت را نعمتی بزرگی برای کشور دانست و افزود: جمهوری اسلامی ایران امروز به یک جزیره امن و بازیگری قدرتمند در منطقه و جهان تبدیل شده و حتی دشمنان نظام نیز به این صلابت و اقتدار جمهوری اسلامی اعتراف می کنند.
 
مصطفوی ادامه داد: امروز ایران تنها کشوری است که در آن جایی برای نفس کشیدن استکبار وجود ندارد؛ بی تردید این افتخار و عزت را مدیون خون پاک شهدا و رشادت های رزمندگان هستیم.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: در برهه کنونی ما بعنوان وارثان شهدا وظیفه سنگینی بر عهده داریم و همه باید دست به دست هم دهیم تا این فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های آینده نیز منتقل شود.


انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار