فرماندار کرمانشاه گفت:۱۷۵ طرح با اعتبار ۸۴ میلیارد و ۹۳۴ میلیون تومان با هدف اشتغال پایدار برای ۷۶۴ نفر درکرمانشاه تصویب شد.
کد خبر: ۷۵۷۰۷۲
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳ 25 June 2019

به گزارش خبرنگار تابناک، جلسه دهمین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان کرمانشاه صبح امروز چهارم تیر ۹۸ به ریاست فرماندار کرمانشاه و حضور نمایندگان چهار بانک عامل کشاورزی، پست بانک، توسعه تعاون و صندوق کارآفرینی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

در این نشست فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه با ارائه آماری مقایسه‌ای از طرح‌های در دست اجرای شهرستان با کل طرح‌های استان گفت:تا کنون ۱۷۵ طرح در شهرستان کرمانشاه که ۵ و نیم درصد از ۳۱۳۳ طرح استان را تشکیل میدهد بررسی و به جهت پرداخت تسهیلات تصویب شده اند و در همین راستا ۷۵۵ طرح نیز به دلیل غیرکشاورز یا غیردامدار بوده اند رد شده است تا جلوی سوء استفاده هاگرفته و در جهت ایجاد اشتغال پایدار و واقعی گامی موثر برداریم. ودر بحث زلزله هم ۱۴۶ طرح با ۱۳ میلیارد و ۷۴۵ میلیون و و ۲۰۸ فرصت شغلی تخصیصی داده شده است.

وی همچنین با با بیان این مطلب که در جلسات قبلی طرح‌های بالای یک میلیاردتومان و شامل ۲۴ طرح در دستور کار قرار داشت که مربوط به صندوق کار آفرینی امید، توسعه تعاون، پست بانک و کشاورزی هستند.

در ادامه مختار احمدی مدیر اداره کار و رفاه اجتماعی شهرستان کرمانشاه افزود: از ۱۷۵ طرح بالای یک میلیارد، ۲۴ طرح بالای یک میلیارد تومان مبلغ ۳۶ میلیارد تومان توسط بانک کشاورزی برای ۱۱ طرح، ۲۱ میلیارد تومان توسط پست بانک برای ۴ طرح، ۱۵ میلیارد تومان توسعه تعاون برای یک طرح و ۱۸ میلیارد تومان توسط بانک صندوق کار آفرینی برای ۸ طرح مصوب پرداخت میشود.

وی با اشاره به سهم ۱۰۰ میلیارد تومانی شهرستان کرمانشاه از بودجه ۳۷۱ میلیاردی کل استان، سرانه اشتغال در شهرستان کرمانشاه را ۱۱۱ میلیون تومان عنوان کرد و افزود این مبلغ بیش از دوبرابر سرانه کل استان است.

گفتنی است، فرماندار کرمانشاه مصوب کرد از جلسات بعد به منظور انعکاس فعالیت هر بانک و دستگاه اجرایی در هر جلسه نمایش و توسط خبرگزاری‌ها اعلام شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار