مدیرکل بازرسی و حقوقی استانداری قزوین گفت: بنگاه داری و جانشینی بانک ها در واحدهای تولیدی بحرانی و بدهکار، آنها را به تعطیلی کشانده و تیر خلاص را به سرمایه گذاران و کارآفرینان وارد می کند و موجب بیکاری کارگران می‌شود.
کد خبر: ۷۵۶۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷ 24 June 2019

بنگاه داری و جانشینی بانک‌ها در واحدهای تولیدی مشکل ساز است

به گزارش تابناک قزوین، معصومه مرادیان در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی گفت: در کنار مشکلات عدیده ای که تولیدکنندگان و صنعتگران با آن مواجهند گاهی اوقات شاهد تصمیماتی هستیم که تیر خلاص را به سرمایه گذاران و کارآفرینان وارد می کند.

وی بیان کرد: در شرایطی که کشور در جنگ شدید اقتصادی است و با تشدید تحریم دشمنان مواجه شده ما به جای آنکه دست تولیدکننده را بگیریم با نگاهی بسته همچنان فضا را بر جهادگران عرصه اقتصاد تنگ تر می کنیم.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری قزوین تصریح کرد: از نگاه این اداره موضوع جانشینی بانک ها در واحدهای مشکل دار و بدهکار منطقی نیست و به تعطیلی واحدها منجر شده است.

مرادیان یادآورشد: متاسفانه در ۶۸ واحد تولیدی استان به دلیل مشکلات ایجاد شده شاهد جانشینی بانک ها در این واحدها هستیم که به دلیل نبود دانش و تخصص اقتصادی در اداره این کارخانه ها با تعطیلی و خروج از چرخه تولید واحدها و بیکاری کارگران مواجه شده ایم.

وی بیان کرد: باید از بنگاه داری بانک ها در این شرایط جلوگیری کنیم و اجازه ندهیم صنایع موجود هم دچار بحران بیشتری شده و از چرخه فعالیت خارج شوند.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری گفت: باید تلاش کنیم با رفع موانع و قوانین دست و پا گیر از مسیر تولیدکنندگان در این شرایط بد اقتصادی همراه و کمک سرمایه گذاران و کارآفرینان باشیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار