سرپرست هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین گفت: تسهیلات صندوق توسعه ملی با هدف رفع مشکلات و رونق تولید به واحدهای صنعتی مشکل دار استان پرداخت می شود.
کد خبر: ۷۵۶۳۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶ 23 June 2019

تسهیلات صندوق توسعه ملی به واحدهای مشکل دار پرداخت می شود

به گزارش تابناک قزوین، منوچهر حبیبی در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: تسهیلات صندوق توسعه ملی با هدف رفع مشکلات و رونق تولید به واحدهای صنعتی مشکل دار استان پرداخت می شود.

وی افزود: این تسهیلات پس از درخواست واحدهای تولیدی و تصویب کارگروه تسهیل به بانک های عامل معرفی می‌شود و بانک ها نیز پس از بررسی های لازم آن را به صندوق توسعه ملی ارایه می دهند.

وی حبیبی گفت: تصمیمات صورت گرفته در خصوص واگذاری تسهیلات باید از سوی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید سنجیده تر بررسی شود و درخواست تسهیلات واحدهای تولیدی باید حداقل با بخشی از قانون واگذاری تسهیلات همخوانی داشته باشد تا با مشکلی در این زمینه رو به رو نشویم.

حبیبی خاطرنشان کرد: تسهیلات صندوق توسعه ملی برای احیا و افزایش سطح تولید واحدهای صنعتی در نظر گرفته شده است و تنها به واحدهایی که قصد تولید و رونق آن را داشته باشند، تعلق می گیرد.

سرپرست هماهنگی امور اقتصادی استانداری در پایان تصریح کرد: قصد دولت با ارایه تسهیلات از صندوق توسعه ملی تنها حمایت از واحدهای مشکل دار بوده و در این راه نیز زمینه دسترسی به تسهیلات ویژه را برای این واحدها در نظر گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار