امام جمعه قزوین در خطبه‌های نماز جمعه گفت: انهدام پهباد آمریکا هدیه نیروهای مسلح به ملت بود و سیلی‌های‌ بعدی محکم‌تر است.
کد خبر: ۷۵۶۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷ 23 June 2019

انهدام پهباد آمریکا هدیه نیروهای مسلح به ملت

 

به گزارش تابناک قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی (ص) برگزار شد، با اشاره به سالروز جنگ احزاب اظهار کرد: در این جنگ امیرالمؤمنین (ع) با عمربن عبدود رو در رو شد که ماجرای مهم، حماسی و تاریخی است.

وی افزود: وقتی امام علی (ع) با عمربن عبدود رو در رو شد، پیامبر (ص) فرمودند همه اسلام در مقابل همه کفر قرار گرفت و اینجا اگر امیرالمؤمنین (ع) شکست  می خورد، نامی از اسلام نمی ماند و اگر آن آدم پیروز می شد، کفر پیروز شده بود.

امام جمعه قزوین بیان کرد: به همین مناسبت ورزشکاران ما در ورزش زورخانه ای احترام ویژه ای برای امام علی (ع) قائل هستند و ورزش زورخانه ای را به دانشگاهی از معارف انسانی، جوانمردی، شجاعت و ادب تبدیل کرده اند و امیدواریم جامعه ورزشی ما هر روز با ادب و آداب امیرالمؤمنین (ع) آشنا شوند.

وی عنوان کرد: یکی از نخبگان ژاپنی پس از دیدار نخست وزیر ژاپن با رهبر معظم انقلاب می گوید، ایران غروری دارد که ما این روحیه را در ژاپن باخته ایم و رهبر قدرتمند ایران حسرت برانگیز است سفر آبه به تهران با پیغامی فریبکارانه از ترامپ که مورد بی اعتنایی رهبر ایران قرار گرفت این تاثیر مهم را داشت که بخش مهمی از جمعیت 126میلیون نفری ژاپن را با یک رهبر مقتدر و نفوذناپذیر در مقابل امریکا آشنا کرد. 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: آغاز هفته صرفه جویی در مصرف آب و برق است حتما در صرفه جویی در این دو حوزه باید توجه ویژه داشت، این صرفه جویی ما مشکلات بسیاری از حوزه های دیگر را رفع خواهد کرد. مصرف بی مورد آب دینی را بر گردن ما قرار می دهد که در روز قیامت باید پاسخگوی آن باشیم.

  

خطیب جمعه قزوین انهدام پهباد آمریکایی را هدیه نیروهای مسلح به ملت ایران دانست و گفت: به نیروهای مسلح و سپاه پاسداران به خاطر عزت و اقتدارشان و ملت عزیز ایران تبریک می گوییم و جا دارد به آمریکایی ها بگوییم این مشتی از خروار است و مراقب اقدامات خود باشید و دست به اقدامات خطرناک نزنید.

 

وی خاطرنشان کرد: آمریکایی ها گفته اند پهپاد ما را در خارج از مرزهای خود هدف قرار داده اند در حالی که این پهباد در کوه های بندرعباس به زمین افتاده است و این اقدام، دروغ آمریکایی ها را آشکارتر می کند و باید بدانند سیلی های بعدی ما محکم تر خواهد بود.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اظهار کرد: همین روزها سالروز زمانی است که مجلس شورای اسلامی را به توپ بستند اما امروز شرایط به گونه ای است که جلسات نوچه های آمریکایی را در چند کشور آن طرف تر مورد هدف قرار می دهیم و این یعنی عزت و قدرت اسلام که به آن رسیده ایم.

 

امام جمعه قزوین در ادامه تصریح کرد: یکی از مسئولان راجع به اختلافات قومیتی صحبت کرده است و الحمدالله در استان ما مسائل قومیتی وجود ندارد و مردم همه متحد و منسجم هستند و حتی جناح ها در استان ما مؤدب، نجیب و محترمانه با یکدیگر برخورد می کنند و این بحث قومیت در استان قزوین جایگاهی ندارد و احتمالاً آن شخص گزارش غلط دریافت کرده است و یا شیطنت فتنه جویی است که به استان ما وارد می کند.

 

وی تأکید کرد: جناح های مختلف در استان قزوین در حمایت از انقلاب و نظام با یکدیگر یکپارچه و متحد هستند و از این پس نیز ان‌شاءالله همین گونه خواهند بود.

  

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار