قزوین استان پیشرو در تشکیل شورای مشاورین سلامت دستگاه‌های اجرایی بوده است و در حال حاضر تعداد زیادی از استان‌ها با بهره مندی از آموزشهای مربوطه واجد شورای مشاورین دستگاههای اجرایی هستند.
کد خبر: ۷۵۵۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷ 19 June 2019

بازدید هیئت عمانی از اجرای طرح جامع سلامت در قزوین

به گزارش تابناک قزوین، کتر حمید زینالی رئیس شورای پیام گذاران سلامت دستگاههای اجرایی استان قزوین در جلسه ای که دیروز با حضور نمایندگان وزارت بهداشت و تعدادی از استانداران کشور عمان و جمعی از مدیران استان در سالن جلسات دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد ، جایگاه شورای پیام گذاران سلامت ، وظایف شورای مشاورین سلامت دستگاههای اجرایی، اقدامات انجام شده، اهداف این شورا و اهم تفاهم نامه های منعقده را برای حاضرین تبیین کرد.
دکتر زینالی تصریح کرد: با عنایت به اینکه استان قزوین اولین استان تشکیل دهنده شورای مشاورین سلامت دستگاههای اجرایی در سطح کشور می باشد برنامه های آموزشی برای سایر استانها را نیز در دستور کار خود دارد.
دکتر زینالی مدیر کل دامپزشکی استان قزوین در بخش دیگری از صحبتهایش به نقش جایگاه دامپزشکی در زمینه ارتقاء سطح بهداشت و سلامت جامعه پرداخت و تشریح کرد: اقدامات مناسبی در زمینه پیشگیری از بیماریهای مشترک بین انسان و دام و همچنین کنترل بیماریهای دامی توام با همکاریهای بین بخشی در استان انجام شده است که از آن جمله می توان به عاری بودن استان قزوین طی یکسال گذشته از بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان نام برد.
محور بعدی صحبتهای این مقام مسئول ، امنیت غذایی و تامین غذای سالم و حلال در سطح استان بود که اقدام صورت گرفته برای حاضرین بیان و در پایان به سوالات حاضرین پاسخ داده شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار