معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین از اجرای طرح ارتقاء سطح ایمنی راکبین موتور سیکلت در روستای زیاران از توابع شهرستان آبیک خبر داد.
کد خبر: ۷۵۴۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳ 18 June 2019

طرح ارتقاء سطح ايمني راكبين موتور سيكلت در روستای زیاران برگزارشد

به گزارش تابناک قزوین، اين طرح با حضور روسای اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان آبیک، معاون فرمانده پلیس راه آزادراه قزوین- کرج، دهیار زیاران و دستگاههای مرتبط و تعداد 40 نفر از راکبین موتور سیکلت سوار و اهالی روستای زیاران با هدف آموزش و ارتقای فرهنگ رانندگی و ایمنی راکبین موتور سیکلت همراه با توزیع کلاه و اقلام ایمنی در محل خانه فرهنگ روستای زیاران به اجراء در آمد.

در اين همايش پردل رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، با اشاره به اهمیت افزایش سطح ایمنی برای همه افراد در همه سنین تأکید کرد: اجرای طرح ارتقاء سطح ایمنی راکبین موتور سيكلت به منظور کاستن از تلفات جانی و مالی حوادث رانندگی موتور‌سيكلت سواران در طول جاده‌ها به ویژه در راههای روستایی که از آمار بالایی برخوردار است، مدنظر است.

وي در ادامه با اشاره به اینکه بخشی از تلفات ناشی از حوادث رانندگی استان را راكبين موتورسيكلت تشکیل می‌دهند، خاطرنشان کرد: از جمله اهداف اجرايی این طرح آشنايي موتور سواران با نحوه تردد ایمن در جاده ها، آموزش مقررات راهنمایی و رانندگی، رعایت نکات ایمنی در هنگام موتورسواری و تردد در جاده های استان، افزایش اطلاعات ترافیکی و پیشگیری از وقوع تصادفات و تلفات می باشد.

پردل در خاتمه ابراز اميدواري كرد انشاء الله موتورسیکلت سواران روستای زیاران با فرا گرفتن موارد آموزشي اين همايش نسبت به رعايت قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي اهتمام بيشتري داشته باشند.

در پایان اين مراسم به تعداد 40 نفر از راكبين موتور سيكلت واجد شرايط كلاه ايمني بصورت رایگان اهداء گردید.

طرح ارتقاء سطح ايمني راكبين موتور سيكلت در روستای زیاران برگزارشد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار