فرمانده انتظامی شهرستان بویین زهرا از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۵۴۶۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷ 17 June 2019
طرح ارتقاء امنیت اجتماعی دربوئین زهرا اجرا می‌شود
به گزارش تابناک قزوین، سرهنگ حسین علیان نژادی اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در تفرجگاه‌های سطح شهرستان بوئین زهرا برخورد قاطع با افراد مختل کننده امنیت خانواده‌ها و شهروندان از جمله معتادان و خرده فروشان و با استفاده از تمامی امکانات در دستور کار ماموران این یگان قرار گرفت.

این مقام انتظامی در تصریح این خبر گفت: با تلاش عوامل این یگان تعداد ۱۸ دستگاه موتورسیکلت و ۲۸ دستگاه خودرو متخلف به دلیل نداشتن پلاک، داشتن پلاک مخدوش و انجام حرکات نمایشی، رانندگی خطرناک و تغییر در صدای وسیله نقلیه، ایجاد مزاحمت برای شهروندان، توقیف و ۶ نفر معتاد منجاهر و خرده فروش مواد مخدر دستگیر و در بازرسی از آن‌ها مقدار ۶۶۹ گرم مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی بوئین زهرا در ادامه با اشاره به این که هدف پلیس از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی افزایش امنیت، آسایش و آرامش خانواده‌ها و شهروندان می‌باشد گفت: نیرو‌های پلیس با بکارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کنند.

سرهنگ علیان نژادی در پایان از شهروندان خواست: برای ارتقای امنیت اجتماعی همچون گذشته با پلیس همکاری کنند و در صورت مشاهده هرگونه موردی که باعث اخلال در امنیت اجتماعی شهروندان می‌شود بلافاصله موضوع را از طریق تماس با مرکز پیام ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار