مشاور وزیر علوم و مدیرکل وزارتی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری؛
مشاور وزیر علوم و مدیرکل وزارتی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت:، با تصویب هیات امنا کارکنان قراردادی دانشگاه ها از تمام مزایای مربوط به کارکنان رسمی برخوردار می شوند.
کد خبر: ۷۵۳۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶ 14 June 2019

 به گزارش تابناک ایلام، مسعود شمس بخش پنجشنبه در دیدار با اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه ایلام افزود: این تصمیم به منظور اجرای عدالت نسبی در دانشگاه ها اتخاذ شده که گام مهمی در جهت حل بخشی از مشکلات مالی کارکنان قراردادی است.

مشاور وزیر علوم با اشاره به رایزنی‎ها و پی‎گیری‎های وزیر و سایر مقامات وزارت عتف برای تبدیل وضعیت کارکنان قرادادی و پرسنل شرکتی، گفت: با رایزنی‎های که انجام شده مجوزهایی در این زمینه اخذ شده اما جوابگوی نیاز دانشگاه‎ها نیست.

شمس بخش همسان‎سازی حقوق کارکنان قراردادی با کارکنان رسمی در دانشگاه‎ها را گام مهمی ذکر کرد و افزود: تلاش می‎شود تا تعداد مجوزها افزایش یاید تا در روند تبدیل وضعیت‎ها گشایشی صورت گیرد.

وی با اشاره به وضعیت نامناسب استان ایلام در زمینه بیکاری، اظهار کرد: دانشگاه‎ها موظف هستند برای حل مشکلات و معضلات جامعه راهکار پیدا کنند و از جمله مشکلات موضوع بیکاری جوانان است که دانشگاه‎ها با ارائه راهکار و توانمندسازی دانشجویان می‎توانند در این راه گام بر دارند.

وی با تمجید از پیشرفت‎های دانشگاه ایلام در حوزه‎های مختلف در سال‎های اخیر، تأکید کرد: به طور قطع این پیشرفت‎ها حاصل همکاری و همدلی اساتید، کارکنان و مدیریت دانشگاه ایلام است که باید ادامه داشته باشد تا جایگاه آن در سطح کشور ارتقاء یابد./ع

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار