چهار نفر از مدیران قزوینی برای شرکت در انتخابات یازدهمین مجلس شورای اسلامی تاپایان مهلت مقرر از سمت خود استعفا کردند.
کد خبر: ۷۵۱۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷ 08 June 2019

مدیران قزوینی که برای انتخابات، از سمت خود استعفا کردند

به گزارش تابناک قزوین، چهار نفر از مدیران قزوینی برای شرکت در انتخابات یازدهمین مجلس شورای اسلامی تاپایان مهلت از سمت خود استعفا کردند که در این میان هیچیک از اعضای شورای اسلامی شهر قزوین برای شرکت در انتخابات استان استعفا ندادند.

حبیبی، رییس ستاد انتخابات قزوین در این باره گفت: چهار مدیر در استان که دارای پست های مشمول ماده 29 قانون انتخابات بودند، تا پایان 16 خرداد که زمان مقرر برای استعفا بود، برای نامزدی نمایندگی دور یازدهم مجلس شورای اسلامی از سمت خود کناره گیری و استعفا کردند.

افرادی که از استان قزوین برای کاندیداتوری مجلس یازدهم از سمت‌های خود کناره‌گبری کردند:

صفر فضلی که مدیرکلی امور سیاسی استانداری، مدیرکلی دفتر اجتماعی استانداری قزوین و معاونت منابع انسانی سازمان برنامه و بودجه استان را در کارنامه‌اش دارد.

صادق علیزاده که عضویت در شورای اسلامی شهر بوئین زهرا در دو دوره، از سوابق او به‌شمار می‌رود.

زهرا قلی خانی؛ معاونت نهضت سوادآموزی و آموزش ابتدایی ناحیه دو اداره کل آموزش و پرورش، عضویت در دوره های سوم و چهارم شورای اسلامی شهر محمدیه، و مدیریت مدارس سطح استان قزوین در کارنامه وی به ثبت رسیده است.

محمد حسن قهرمانی، که ریاست آموزش و پرورش شهرستان بوئین زهرا را برعهده داشت.

براساس قانون انتخابات، مدیرانی همچون استانداران، معاونان و مشاوران استانداران، مدیران کل استانداری، اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا، فرمانداران، بخشداران، و مدیران و معاونان و سرپرستان ادارات کل استانی و شهرستانی و در صورت نامزدی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی باید در مهلت قانونی تعیین شده از سمت‌های خود استعفا دهند.


یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفند ماه امسال برگزار خواهد شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار