مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه سردشت در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی گفت: تحریف شخصیت امام راحل (ره) یکی از تهدید‌های نظام اسلامی است.
کد خبر: ۷۵۱۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۱ 03 June 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، حجت الاسلام کاظم عبدالی در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اظهار کرد: تحریف شخصیت امام راحل (ره) یکی از تهدید‌های نظام اسلامی است.

وی افزود: شخصیت ایشان چراغ راه سایر امت اسلامی و در پیچ و خم‌های تاریخ راهنما بوده است که هر جا این موضوع به فراموشی سپرده شده و سبب سیلی خوردن سخت مسلمانان از دشمنان شده است.

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه سردشت اضافه کرد: میراث ماندگار امام راحل برای این امت وصیت نامه الهی و سیاسی ایشان بوده که هدایت مستمری را برای ما به جای گذاشته است.

عبدالی یکی دیگر از تهدید‌های نظام اسلامی را تغییر در شعار‌های آن از سوی برخی وابستگان داخلی و خارجی غربی عنوان و بیان کرد: این انقلاب اسلامی به معانی و شعار‌هایی که بر مبنای استکبار ستیزی، عدالت و پایبندی به اصول دینی هستند، زنده است و تغییر در آنها هویت‌ها را نشانه می‌گیرد.

وی در خصوص گسترش انقلاب اسلامی بر خلاف سایر ممالک اذعان کرد: برخی کشورها گسترش نفوذ خودشان را در لشکرکشی‌ها و یا تقویت تروریسم و افکار انحرافی مشاهده می‌کنند اما انقلاب مقدس اسلامی این موضوع را از راه الگو‌سازی نظام و شعار‌های ضد استکباری آن در سایر مناطق پیگیری می‌کند.

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه سردشت عنوان کرد: حادثه طبس دلیلی بر الهی بودن این انقلاب است که شن‌های روان، آن را از دسیسه‌های استکبار جهانی در امان نگهداشت.

وی با هشدار نسبت به علما و روحانیون گفت: بر اساس روایاتی از پیامبر اسلام (ص)، زمانی فرا می‌رسد که اهل علم و نخبگان تنها با لباس‌های زیبا و صوت خوش شناخته می‌شوند در صورتیکه رمز مسلمانی تدبّر در عناوین و آیات قرانی است.

عبدالی بر استمرار عبادت‌ها در سایر ماه‌های سال و شرکت در نمازهای جماعت تاکید و تصریح کرد: این موضوعی است که از سوی پیامبر خدا بر آن تاکید شده و ما را از امتی قرار داده که سعی کرده چراغ‌های مساجد روشن نگه داشته شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، فاتحه خوانی و تلاوت قرآن کریم توسط قاریان از دیگر برنامه های این مراسم بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار