فرمانده انتظامی استان از کشف تعداد 452 عدد انواع کیف زنانه، 2 هزارو 904 جفت انواع کفش و کتانی و 107 ثوب البسه و یک دستگاه جارو برقی خارجی قاچاق در بازرسی ماموران از یک کامیون خبرداد.
کد خبر: ۷۵۱۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲ 03 June 2019

کشف محموله قاچاق میلیاردی در قزوین

به گزارش تابناک قزوین، سرهنگ  مهدی حاجیان، فرمانده انتظامی استان قزوین، در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی صورت گرفته و عملیات مشترک عوامل گشت این یگان با اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان "کرمانشاه" از تردد یک دستگاه کامیون حامل بار قاچاق در محور های مواصلاتی قزوین مطلع شدند.

 

این مقام ارشد انتظامی افزود: ماموران بلافاصله در قالب چند اکیپ به کنترل محور های مواصلاتی پرداخته و حین کنترل خودروهای عبوری کامیون مورد نظر را در جاده قدیم" قزوین- رشت"شناسایی و متوقف کردند.

 

فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: در بررسی مدارک خودرو مشخص شد محموله داخل کامیون فاقد هرگونه مجوز و مدارک مثبته گمرکی بوده که برای بررسی بیشتر خودرو به همراه راننده به پلیس آگاهی استان منتقل شد.

 

سرهنگ حاجیان با اشاره به اینکه محموله از استان های جنوبی کشور به یکی از استان های شمالی کشور بار گیری شده بود عنوان داشت: در بازرسی ماموران از خودرو تعداد 452 عدد انواع کیف زنانه، 2 هزارو 904 جفت انواع کفش و کتانی و 107 ثوب البسه و یک دستگاه جارو برقی خارجی قاچاق کشف شد.

 

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: ارزش تقریبی کالای کشف شده 7 میلیارد ریال از سوی کارشناسان برآورد و متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی و با صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان و خودور نوقیف شد.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار