رئیس پلیس راه استان از وقوع 2تصادف و کشته شدن یک تن و مصدوم شدن 2 نفر در این حوادث خبر داد.
کد خبر: ۷۵۰۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶ 01 June 2019

برخورد 2 کامیون در آزادراه قزوین_زنجان حادثه آفرید

به گزارش تابناک قزوین، سرهنگ نصراله بیگلری در تشریح این خبر اظهار داشت: بامداد 11 اردیبهشت ماه در پی اعلام مرکز پیام فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع تصادف در آزادراه قزوین – زنجان بلافاصله ماموران انتظامی و پلیس راه برای بررسی موضوع در محل اعلامی حاضر شدند.

 

وی افزود: با حضور ماموران مشخص شد یک دستگاه کامیون بنز با یک کامیون بنز دیگر برخورد و راننده یکی از کامیون ها به علت شدت جراحات وارده متاسفانه در دم فوت والوار در لاین جنوبی آزاد راه بر سطح زمین پخش می شود.

 

سرهنگ بیگلری اضافه کرد: با توجه به وقوع این حادثه در شب راننده یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 برای پیشگیری از حوادثی دیگر اقدام به اعلام هشدار به خودروهای عبوری می کند.

 

رئیس پلیس راه استان ادامه داد: علی رغم تلاش های راننده خودروی پژو 405 یک دستگاه کامیون بنز دیگر به دلیل وجود بارهای چوب در مسیر قادر به کنترل کامیون نبوده و با خودروی سواری مورد نظر و یک دستگاه خودروی سواری "پژو 206" به شدت برخورد که بر اثر آن راننده هر 2 خودروی سواری مصدوم شدند.

 

وی با اشاره به این که با حضور عوامل اورژانس در محل حادثه هر 2 مصدوم به بیمارستان منتقل شدند خاطر نشان کرد: کارشناسان علت حادثه برخورد دو کامیون بنز را 50 دردصد به علت عدم توجه به جلو از سوی راننده کامیون بنز و 50 درصد به علت توقف برای گردش به راست از سوی کامیون بنزحامل بار چوب و در برخورد دومی علت عدم توجه به جلو کامیون بنز نسبت به خودروهای پژو 206 و 405 اعلام کردند.

 

سرهنگ بیگلری در پایان از مردم خواست: به توصیه های پلیس در خصوص قوانین و اصول رانندگی در جاده ها توجه کنند و در صورت مشاهده هر گونه حادثه ای بلافاصله موضوع را از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار