رکنا نوشت: صبح سه شنبه 7 خرداد ماه امسال ماجرای قتل مسلحانه یک زن در برج آرمیتا منطقه سعادت آباد به ماموران کلانتری 134 شهرک غرب مخابره شد و خیلی زود تیمی از ماموران برای تحقیقات پلیسی پای در واحد 2701 واحد طبقه هفتم برج متیرا حاضر شدند.

 بررسی های ابتدایی ماموران کلانتری نشان از آن داشت که میترا استاد زن دوم محمد علی نجفی شهردار سابق تهران با 2 گلوله تفنگ به قتل رسیده است، همین کافی بود تا تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس ویژه قتل و تیم تشخیص هویت برای تحقیقات تکمیلی در صحنه جرم حضور پیدا کنند.

تیم جنایی در تجسس های ابتدایی پی بردند که محمد علی نجفی شهردار سابق تهران 20 روز قبل این خانه را برای زن دومش اجاره کرده و میترا استاد زمانیکه داخل وان حمام خانه اش بوده با شلیک 2 گلوله که یکی از آنها به دست چپ بین انگشت اشاره و شصت و دیگری به بالای قلب به قتل رسیده است.

با توجه به مدارک و دست نوشته ای که در صحنه قتل وجود داشت در همان تجسس های ابتدایی مشخص شد که دکتر نجفی عامل اینجنایت مسلحانه است.

ماموران در گام نخست راننده شهردار سابق تهران را هدف تحقیق قرار دادند که مشخص شد محمد علی نجفی ابتدا با راننده خود تماس گرفته و خواسته تا 2 کیف دستی وی که حاوی مدارک و اسناد شخصی اش است را به خانه همسر اولش منتقل کند و درباره این موضوع به کسی اطلاعی ندهد و در ادامه یک نامه 3 صفحه ای نیز در اختیار راننده قرار داده تا تحویل خانواده زن اولش دهد.

در ادامه مشخص شد که راننده بعد از اینکه اسناد و مدارک و نامه را خانه همسر دکتر نجفی منتقل می کند به دختر شهردار سابق تهران اعلام می کند که دکتر نجفی بسیار سراسیمه بوده و پای چپش نیز دچار خونریزی بوده که احتمال می دهد داخل خانه زن دومش مشکلی پیش آمده است.

کارآگاهان در ادامه تجسس ها پی بردند که دختر و داماد محمد علی نجفی به خانه میترا استاد رفته و با توجه به در اختیار داشتن کلید خانه وارد ساختمان شده که با جسد خونین میترا در داخل وان حمام خانه روبرو شده اند و در ادامه پسر میترا استاد که از مدرسه به خانه می آید متوجه این ماجرا شده که سعی داشته جسد مادرش را مشاهده کند که داخل خانه بین آنها درگیری کوتاهی رخ داده و در تماس با اورژانس و کلانتری 134 شهرک غرب این جنایت فاش می شود.

دختر محمد علی نجفی در گام بعدی تحت نظر ماموران کلانتری قرار گرفته و ماموران و سرپرست دادسرای امور جنایی تهران با حضور در خانه زن اول نجفی با کیف اسناد و مدارک شهردار تهران و دست نوشته وی که نوشته شده بود « نمی خواستم ماجرا اینطوری پایان بگیرد» در این نامه آمده است دکتر نجفی گفته که که یک سال و نیم است که تلاش کرد از میترا به صورت قانونی جدا شوم و تصمیم داشتم همه مهریه و حقوق و مزایایش را پرداخت کنم اما بخاطر مشکلاتی که پیش آمده بود در نهایت کار به اینجا کشید.

تیم جنایی در ادامه تحقیقات با توجه به فراری بودن محمد علی نجفی پی بردند که شهردار سابق تهران یک خانه ویلایی در منطقه دماوند دارد و احتمال می رفت که به آنجا فرار کرده است و تیمی از ماموران کلانتری 134 و اداره 10 پلیس آگاهی تهران به شهر دماوند می روند تا در خانه ویلایی را مورد بررسی قرار دهند که در این لحظه ماموران اطلاع پیدا کردند که محمد علی نجفی در تماس با خانواده اش از آنها حلالیت طلبیده و اعلام کرده که در جلوی پلیس آگاهی تهران است و قصد دارد خود را تسلیم پلیس کند.

در این ادامه محمد علی نجفی با حضور پلیس آگاهی تهران به قتل میترا استاد، زن دومش با شلیک دو گلوله اعتراف کرد و گفت که بخاطر مشکلات خانوادگی دست به این قتل زده است.

بنا بر این گزارش، شهردار سابق تهران برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار دارد و پای وی نیز در صحنه تیراندازی زخمی شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.