علی محمد احمدی و معاونان وی به همراه غلام محمد زارعی نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران اجرایی عصر امروز سه شنبه از خانواده‌های شهید مفقوالاثر حمید نظری و شهید ولی احمدی دیدار کردند.
کد خبر: ۷۴۹۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۴ 28 May 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، استاندار کهگیلویه وبویراحمد عصر امروز در دیدار با خانواده  شهدا آرمان های والای شهدا و ایثارگران را چراغ راه مسئولان در عرصه خدمت رسانی دانست و گفت: خدمت به خانواده شهدا همواره از اولویت های و رویکردهای اساسی در دولت تدبیر و امید بوده است.
علی محمد احمدی و معاونان وی به همراه غلام محمد زارعی نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران اجرایی عصر امروز سه شنبه از خانواده‌های شهید مفقوالاثر حمید نظری و شهید ولی احمدی دیدار کردند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دیدار صمیمی با حاج موسی نظری پدر شهید مفقود الاثر حمید نظری تاکید کرد :دولت و مجموعه مدیران اجرایی استان، تکریم خانواده شهدا را ادای دین به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و امام راحل (ره) می‌داند.
وی امنیت، عزت، اقتدار و عظمت امروزی ایران اسلامی را مرهون جان فشانی ها و از خودگذشتگی خانواده شهدا و ایثارگران دانست و گفت: راه سعادت و عزت واقعی بویژه برای نسل تشنه امروزی حرکت در مسیر شهداست.
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و تلاش در راستای تحقق آرمان‌های والای آنها نسخه شفا بخش و راهکار غلبه بر بسیاری از ناملایمات و مشکلات متعدد امروزی است.

غلام محمد زارعی اظهار داشت: بیش از آنکه خانواده معزز شهدا به حضور و دیدار مسئولان نیازمند باشند در حقیقت مسئولان و مدیران اجرایی برای موفقیت و خدمات رسانی مطلوب به مردم نیازمند بهره گیری مثبت از راه و مسیر شهدا و جامعه ایثارگری هستند.
وی سرکشی‌های مستمر و حتی هفتگی دولتمردان تدبیر و امید و در رأس آن رئیس جمهوری از خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران را یادآور شد و گفت: نکته حائز اهمیت در این راستا آن است که این رویکرد مثبت به سطوح میانی و اجرایی در سراسر کشور تعمیم یافته و مصداق بارز آن در استان کهگیلویه و بویراحمد مشهود است.

شهید حمید نظری متولید سال ۱۳۴۵ در سن ۲۱ سالگی به جبهه‌های جنگ اعزام شد و از سال ۶۷ تاکنون در عملیات پد خندق نیز مفقودالاثر شده است.

از شهید نظری یک فرزند بر جای مانده است.

شهید ولی احمدی نیز متولد سال ۱۳۴۷ و در سال ۱۳۶۴ در عملیات والفجر هشت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار