نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت:
نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: ورود جوانان به عرصه مدیریت کشور ویرانی‌ها و ضعف‌های مدیران نالایق را جبران می‌کند.
کد خبر: ۷۴۸۱۲۷
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶ 24 May 2019
ورود جوانان به عرصه مدیریت کشور ویرانی‌ها و ضعف‌های مدیران نالایق را جبران می‌کند
آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه اراک در مصلی بیت المقدس این شهرستان با اشاره به دیدار اخیر جوانان و دانشجویان با رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: باید نسبت به خطرات و تهدیدات دشمن هوشیار و با بصیرت بود و برای آینده امیدبخش آمادگی داشته باشیم.
وی افزود: با توکل و اتکال بر خدای متعال در بخش‌های فرهنگی، علمی، اقتصادی گام‌های بلند و مهمی برداریم تا شاهد رشد و موفقیت کشور باشیم.

دری نجف آبادی تصریح کرد: بنابراین نهاد‌ها و مسئولان باید نظارتی بیشتری بر قیمت‌ها و بازار داشته باشند و برای مبارزه با مفاسد آماده باشند تا بتوان از برخی بحران‌های ساختگی دشمن و آمریکایی‌ها عبور کنیم.

وی عنوان کرد: جوانان ما ظرفیت‌های مهم انقلاب اسلامی و کشورمان بوده و دارای شایستگی‌های هستند که توان فعال‌سازی واحد‌ها و کارخانجات نیمه‌کاره که براثر سومدیریت‌ها و عملکرد نادرست مدیران ضعیف و نالایق با بحران روبرو شده و از چرخه تولید خارج شده بازسازی و احیا کنند.

دری نجف آبادی اضافه کرد: پرهیز از واردات کالا‌هایی که در داخل کشور توان تولید آن‌ها وجود دارد در راستای مبارزه با قاچاق کالا امری ضروری است بنابراین باید در این مسیر از تهدید و تحقیر و توهین پرهیز کنیم، زیرا همه در یک کشتی حاضریم و باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم.

وی با اشاره به روز مجلس گفت: انتظار داریم مجلس به فکر مصالح عالیه کشور و منابع کشور باشد و انتظار می‌رود نسبت به اصلاح نظام بودجه ریزی کشور اقدام و در فرصت باقی‌مانده، اصلاحات لازم انجام و خلاء‌های واقعی موجود برطرف شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به فرارسیدن سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: جوانان این کشور در دوران دفاع مقدس توانستند در عملیات فتح خرمشهر لشگر تا بن دندان مسلح بعثی عراق را شکست دهند که سند افتخاری برای رزمندگان ما است که با دست خالی و با همت بلند و قدرت اراده و ایمان به دست آوردند.

وی افزود: این پیروزی پیام بزرگی برای آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود مرتجع دارد و پیام این است که جهان اسلام اجازه کوچکترین تعدی را به استکبار و عیادی آن نمی‌دهد.

دری نجف‌آبادی اضافه کرد: آل سعود و هم پیمانانش به سرنوشت شوم جنایتکاران تاریخ گرفتار می‌شوند و در این میان ملت ما یک راه بیشتر ندارد و آن اینکه  مقاومت، پایمردی و ایستادگی کند، زیرا ایستادگی در این مسیر نتیجه بخش است.
ورود جوانان به عرصه مدیریت کشور ویرانی‌ها و ضعف‌های مدیران نالایق را جبران می‌کند
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به درپیش بودن روز جهانی قدس گفت:  روز قدس روز حماسه ملت ایران در طول ۴۰ سال گذشته و روز بیعت مجدد با بنیانگذارکبیر انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری و شهدا و روز دفاع از حریم اسلام و قرآن به شمار می‌رود، زیرا روز قدس روز اسلام است و همگان باید برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس آماده شده و به آمریکا، رژیم صهیونیستی، جنگ و تحریم‌ها را رد کرده و به سمت اسلام علوی و فاطمی و مبارزه با اسلام اسرائیلی، سعودی و آمریکایی، حرکت کنند.

وی ادامه داد: بنابراین،  حضور سراسری ملت ایران در راهپیمایی روز قدس نشانگر اراده ملت بزرگ اسلامی ایران و جهان اسلام است که درصورت لزوم آماده جهاد، شهادت و ایثار است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار