رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت : با هدف تسهیل در امر صادرات ، اولین پروانه تاسیس پایانه صادراتی محصولات کشاورزی در استان قزوین صادر شد.
کد خبر: ۷۴۷۷۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰ 23 May 2019

اولین پروانه تاسیس پایانه صادراتی محصولات کشاورزی در استان قزوین صادر شد

به گزارش تابناک قزوین فاطمه خمسه در دیدار با مدیران پایانه صادراتی با اعلام این خبر افزود : این پایانه با ظرفیت 100 هزار تن انبار ذخیره ، انبارهای بهداشت یو سورت و بسته بندی مصولات کشاورزی و سرمایه گذاری 550 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در حال احداث می باشد .


وی اظهار داشت : فاز اول این پایانه 4.5 هکتار است که در فاز های بعدی به وسعت ۱۶ هکتار خواهد رسید .
خمسه احداث سردخانه ، سیلوهای ذخیره سازی گندم و نگهداری محصول و انبارهای بهداشتی وسورت و بسته بندی محصولات کشاورزی از جمله بخش های این پایانه برشمرد .


وی خاطر نشان کرد: این پایانه صادراتی در کنار خط راه آهن قزوین - تهران ایجاد شده و نقش بسزایی در تسهیل صادرات محصولات کشاورزی دارد.


این مقام مسئول یاد آور شد : با آغاز بکار این پایانه زمینه اشتغال 50 نفر بصورت مستقیم و 60 نفر بصورت غیر مستقیم در استان فراهم خواهد شد .


رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در ادامه گفت : درسال رونق تولید ؛ جهاد کشاورزی از طرح ها در امر رونق بخش کشاورزی حمایت می کند .


خمسه در ادامه به ظرفیت های سیلو و انبارهای نگهداری غلات استان اشاره کرد و گفت : در حال حاضر سیلو و انبارهای استان ظرفیت ذخیره سازی ۴۵۰ هزار تن گندم را دارند .


وی تاکیدکرد : هیچ گونه نگرانی و مشکلی برای خرید و تحویل گندم در استان وجود ندارد و کلیه مراکز آماده تحویل گندم از کشاورزان می باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار