مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قزوین گفت: در استان قزوین 450 روستا دارای پوشش WLL روستایی هستند که با اجرایی شدن این پروژه و ادغام دو شبکه در این روستاها، کیفیت مکالمات همراه اول ارتقاء یافت.
کد خبر: ۷۴۶۵۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۴ 20 May 2019

کیفیت شبکه تلفن همراه در 90 درصد از روستاهای استان قزوین ارتقا می یابد

به گزارش تابناک قزوین، یوسف رضایی نیک، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با اعلام اجرای کامل برگردان سایت‌های WLL تلفن روستایی در سطح استان، گفت: تعداد 240 سایت WLL در استان فعال بودند که به شبکه همراه اول انتقال داده شدند و مشترکان این تلفن‌ها می‌توانند با استفاده از سیم‌کارت‌های جدید همراه اول به شبکه ارتباطی کشور متصل شوند.

رضایی نیک گفت: در استان قزوین 450 روستا دارای پوشش WLL روستایی هستند که با اجرایی شدن این پروژه و ادغام دو شبکه در این روستاها، کیفیت مکالمات همراه اول ارتقاء یافت.

رضایی نیک با ابراز رضایت از اجرای این پروژه و تشکر از همکاران پرتلاش حوزه ارتباطات سیار استان و مساعدت‌های ویژه اپراتور همراه اول، گفت: استان قزوین استانی است که این طرح را عملیاتی کرده و علاوه بر جلب رضایت مشتریان روستایی، دارندگان تلفن همراه اول نیز از مواهب این طرح بهره‌مند شده‌اند. به‌طوری‌که در برخی مناطق کوهستانی و صعب‌العبور که مشترکین فاقد آنتن‌دهی تلفن همراه بودند، هم‌اکنون به شبکه همراه کشور دسترسی دارند.

رضایی نیک با اشاره به برخی مشکلات باقیمانده در خصوص سرویس‌دهی برخی از سیم‌کارت‌های جدید، ابراز امیدواری کرد این مشکلات هم به‌زودی با تلاش همکاران استان حل شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار