مردم چین برای خرید فرچه‌های توالت دو پوندی به شکل ترامپ آن هم در بحبوحه جنگ تجاری میان پکن- واشنگتن اشتیقا زیادی از خود نشان داده‌اند.
کد خبر: ۷۴۵۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۷ 18 May 2019

به نوشته روزنامه دیلی میل، مصرف کنندگان چینی به عنوان روشی در حمایت از دولت پکن در مقابل تعرفه‌های گمرکی دولت آمریکا علیه محصولات چینی در مقابل مغازه‌هایی صف بسته‌اند که فرچه‌های توالت به شکل دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا می‌فروشند.

یک وبلاگ نویس چینی با اشاره به استقبال مردم از سایر محصولات به شکل این سیاستمدار میلیاردر آمریکایی شامل توپ‌، در شیشه بازکن و لباس زیر به شوخی می‌گوید: ترامپ می‌تواند مفید هم باشد.

فرچه‌های به شکل ترامپ با اشکال مختلف به قیمت ۲۰ یوآن یا دو پوند در وب سایت "تائوبائو" که یک وب سایت شبیه به ebay است، به فروش می‌رسد.

یکی از فرچه‌ها ترامپ را با لباسی سفید رنگ و یک کراوات قرمز به نمایش گذاشته که همان موهای نارنجی رنگش برای تمیز کردن و بعنوان فرچه استفاده می‌شود.

یکی از فروشگاه‌ها در این وب سایت مدعی است که فرچه‌های توالتی ترامپ بسیار سبک و ایده آل هستند و می‌توان از آنها برای تمیز کردن توالت‌های فرنگی یا سنتی استفاده کرد.

چین نخستین کشوری نیست که فرچه‌هایی به شکل ترامپ عرضه می‌کند؛ پیش‌تر نیز در نوامبر گذشته میلادی نیوزیلند نیز چنین کاری کرد.

 

منبع:ایسنا

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
کار زشتی است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار