رییس کل دادگستری استان قزوین از قرار گرفتن معاونت فرهنگی دادگستری قزوین در بین استان های برتر کشور با اعلام معاونت فرهنگی قوه قضاییه خبر داد.
کد خبر: ۷۴۳۵۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳ 11 May 2019

معاونت فرهنگی دادگستری قزوین در بین استان های برتر کشور قرار گرفت

به گزارش تابناک قزوین، حجت الاسلام والمسلمین قدرتی در دیدار با کارکنان معاونت فرهنگی دادگستری قزوین گفت: معاونت فرهنگی دادگستری قزوین سال گذشته تلاش ها و اقدامات خوب فرهنگی در استان داشت که شایسته تقدیر است و در سال جدید باید این اقدامات را منسجم تر، هماهنگ تر و با برنامه ریزی دقیق دنبال کنیم.

وی افزود: کار فرهنگی نیاز به استمرار و تداوم در جامعه دارد تا اثر خود را در دراز مدت نشان دهد و کار فرهنگی نباید به تبلیغ شکلی ختم شود بلکه باید در حوزه عمل وارد شد و اقدام نمود.

رییس کل دادگستری قزوین خاطرنشان کرد: باید بتوان مسائل و چالش های مختلف درون سازمانی را بررسی، آسیب شناسی و نقاط ضعف را شناسایی تا با اقدامات فرهنگی متناسب، تاثیرگذار و با محتوا در جهت رفع چالش ها و معضلات اقدام نمود.

مقام ارشد قضایی استان در ادامه بیان داشت:  رهبر فرزانه انقلاب تاکید بسیار فراوانی به بحث فرهنگ دارند و تعبیر بسیار زیبایی در این خصوص نموده اند و می فرمایند فرهنگ به منزله هوا برای جامعه است.

حجت الاسلام والمسلمین قدرتی تصریح کرد: کار فرهنگی باید با حوصله، دقیق و کارشناسی شده انجام شود و از اقدامات عجولانه باید پرهیز نمود زیرا کار فرهنگی اگر غلط و نادرست انجام شود نتیجه عکس خواهد داشت.

وی تاکید کرد: نوآوری در عرصه فعالیت های فرهنگی به ویژه در عرصه مسائل مذهبی بسیار ضروری است از این رو توصیه من به شما مسئولان و کارکنان معاونت فرهنگی دادگستری استان این است که از تمامی ظرفیت ها در جهت ترویج سیره اهل بیت (ع)، احیاء فریضه امر به معروف و نهی از منکر و سایر حقایق دین مبین اسلام استفاده نمایید.

رییس کل دادگستری قزوین اظهار داشت: کار معاونت فرهنگی مختص تمامی واحدها و بخش های سازمان است و باید تلاش کنیم با اقدامات خود روحیه تلاش، امید، ایثار، تقوا، پاکدامنی و امانت داری را در بین همکاران قضایی و اداری افزایش دهیم.

این مقام قضایی استان در پایان تصریح کرد: قرآن کریم نسخه بی بدیل هدایت بشری است و اگر ما بخواهیم جامعه را به سمت صلاح، سداد و ارزش ها پیش ببریم باید به خوبی از این نسخه ارزشمند بهرمند شویم از این رو محور برنامه های معاونت فرهنگی باید قرآن کریم و کلام الهی باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار