رئیس اداره دامپزشکی البرز گفت: پنج واحد متخلف در زمینه عرضه فراورده خام دامی به دلیل رعایت نکردن شرایط بهداشتی وعرضه فراورده خام دامی در خارج از یخچال به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
کد خبر: ۷۴۳۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶ 11 May 2019

5 واحد متخلف در زمینه عرضه فرآورده خام دامی در الوند به تعزیرات حکومتی معرفی شدند

به گزارش تابناک قزوین،دکتر ایوب شکری مژدهی رئیس اداره دامپزشکی البرز گفت: پنج واحد متخلف در زمینه عرضه فراورده خام دامی به دلیل رعایت نکردن شرایط بهداشتی وعرضه فراورده خام دامی در خارج از یخچال شناسایی وپس از تنظیم صورتجلسه برای پیگیری مراحل قضایی  به  تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

دکتر شکری افزود: با توجه به  گرم شدن دمای هوا و آغاز ماه مبارک رمضان واحد نظارت اداره دامپزشکی شهرستان البرز گشت های ویژه ای را در وقت های اداری وهمچنین در ساعت‌های غیر اداری برای نظارت بر اماکن عرضه فرآورده خام دامی برقرار واقدام به تشدید نظارت در این ایام کرده است  که در روزهای ابتدایی شروع طرح 5 واحد عرضه فرآورده های خام دامی که تخلفات بهداشتی آنها محرز شده بود به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

رئیس اداره دامپزشکی البرز در پایان از عموم مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف  بهداشتی از سوی متصدیان عرضه فراورده خام دامی مراتب را از طریق شماره تلفن 32240900ویا ارسال پیامک به سامانه  1512 5000به اطلاع اداره دامپزشکی شهرستان البرز برسانند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار