رئیس اداره جهاد کشاورزی اندیمشک:
رئیس جهاد کشاورزی اندیمشک با اشاره به آغاز برداشت محصول گندم از مزارع اندیمشک گفت: پیش‌بینی‌ها از برداشت بیش از ۸۰ هزار تن محصول گندم در اندیمشک دلالت دارد.
کد خبر: ۷۴۳۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 11 May 2019

سید هدایت‌الله موسوی با اشاره به آغاز برداشت محصول کلزا از هفته گذشته از مزارع اندیمشک، اظهار کرد: پیش‌بینی برداشت بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ تن محصول کلزار از مزارع اندیمشک می‌شود.

وی از آمادگی مراکز خرید کلزای تعاون روستایی با نرخ خرید تضمینی محصول کلزا در شهرستان اندیمشک افزود: بارندگی‌های اخیر، تندباد، طوفان و سیلاب به ۴۰۰ هکتار از مزارع کلزا در بخش مرکزی و الوار گرمسیری خسارت وارد آورد.

رئیس اداره جهاد کشاورزی اندیمشک عنوان کرد: با توجه به خسارت‌های وارده به مزارع کلزای شهرستان اندیمشک امسال بیش از ۳۵ درصد پیش‌بینی افزایش تولید می‌شود.

موسوی با اشاره به آغاز برداشت محصول گندم از مزارع اندیمشک گفت: پیش‌بینی‌ها از برداشت بیش از ۸۰ هزار تن محصول گندم در اندیمشک دلالت دارد.

وی افزود: ۱۰۰ دستگاه کمباین برای برداشت محصول گندم در اندیمشک قرنطینه و برداشت ۳۲ هزار هکتار اراضی کشاورزی اندیمشک نیز از هفته پیش آغاز شده است.

رئیس جهاد کشاورزی اندیمشک تصریح کرد: باران، تندباد، طوفان و سیلاب فروردین ماه به ۶ هزار هکتار از اراضی زیر کشت محصول گندم ۴۰ تا ۱۰۰ درصد خسارت پدید آمد.

موسوی گفت: ۳۶ هزار هکتار اراضی اختصاص یافته به گندم حدود ۶۸ هزار تن محصول گندم در سال گذشته برداشت شد.

شهرستان اندیمشک در شمال استان خوزستان و میانه رشته کوه زاگرس افزون بر ۱۷۰ هزار نفر جمعیت دارد

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار