عبدالهاشم حسن نیا طی تقدیرنامه ای از عملکرد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده استان قزوین در خصوص کاهش تلفات رانندگی استان قزوین طی سه سال متوالی تقدیر نمود.
کد خبر: ۷۴۳۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۵ 09 May 2019

تقدیر معاون وزیر و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از ارتقاء ایمنی جاده ای در استان قزوین

به گزارش تابناک قزوین، عبدالهاشم حسن نیا، معاون وزیر و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اهداء لوح تقدير از خدمات ارزنده افشین پیرنون و مجموعه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین در خصوص ارتقای ایمنی محورهای مواصلاتی استان که منجر به کاهش تلفات ناشی از تصادفات ترافیکی در راههای برون شهری و روستایی طی سه سال متوالی گردید تقدیر و تشکر نمود.
طبق بررسی های صورت گرفته از سوی سازمان پزشکی قانونی کشور و انتشار آمار تلفات حوادث رانندگی سال 97 اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین توانست با اقدامات ایمن سازی محورها ، بکارگیری از طرح های مختلف ترافیکی و امکانات خود نقش بسزایی درکاهش حوادث رانندگی داشته باشدکه این امر منجر به کاهش متوالی سه ساله تلفات جاده ای در این استان شده است.
هدف از اجرای این طرح ها ، ارتقاء آگاهی کاربران آسیب پذیر جاده در خصوص قوانین رانندگی، نحوه تردد ایمن درجاده ها، افزایش اطلاعات ترافیکی و پیشگیری از وقوع تصادفات با وسیله نقلیه و جلوگیری از افزایش تلفات جانی کاربران در هنگام بروز سوانح جاده ای است.
طرح های ارتقای ایمنی در بخش های مختلف اعم از اجرای راهداری محوری و ارتقاء ایمنی راههای استان، اجرای طرح ایمن سازی مدارس حاشیه راهها (ایمن سازی فیزیکی و آموزشی) و راکبین موتور سیکلت ( اهداء کلاه ایمنی رایگان) ، اجرای آموزش های لازم برای مدیران فنی شرکت ها و رانندگان بخش حمل و نقل عمومی کالا و مسافر جاده ای، وانت بارها ، ادوات کشاورزی و عابرین پیاده در روستاها اجراء شده است.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار