باشگاه پرسپولیس به اتهام یک سایت عربی مبنی بر رشوه دادن به داور چینی در بازی سرخپوشان ایران با تیم النصر عربستان واکنش نشان داد و این ادعا را «مضحکانه» و «عجیب» عنوان کرد.
کد خبر: ۷۴۱۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۸ 04 May 2019
 
واکنش باشگاه پرسپولیس به اتهام رشوه به داور چینی

 

سایت عربی کوره امروز در گزارشی در اعتراض به انتخاب داور چینی برای بازی تیم های النصر عربستان و الوصل امارات در لیگ قهرمانان آسیا به خاطرات بد سعودی ها از این داور پرداخت و در این خبر پرسپولیس را به پرداخت رشوه به این داور متهم کرد!

این سایت به نقل از پایگاه خبری خود در عربستان نوشته بود: «انتظار می‌رود باشگاه النصر عربستان به کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا به خاطر تعیین مای مانینگ چینی به عنوان داور بازی با الوصل امارات اعتراض کند. النصر خاطرات بد و سیاهی از این داور چینی دارد که به خاطر دریافت رشوه در بازی با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۵، چهار ماه از سوی کنفدراسیون آسیا تعلیق شد. البته این ظلم فقط به تیم النصر محدود نشد بلکه در جریان بازی پرسپولیس با الاهلی عربستان هم خودش را نشان داد (باشگاهی که یک سال قبل به این داور رشوه داده بود) و داور در این بازی برای پرسپولیس ضربه پنالتی گرفته و معتز هوساوی مدافع الاهلی را اخراج کرد.»

این اتهام سایت کوره با واکنش باشگاه پرسپولیس همراه بود. امیرعلی حسینی مسئول بازی های آسیایی پرسپولیس در لیگ قهرمانان گفت: من واقعا نمی دانم این صحبت‌های خنده آور از کجا نشأت می‌گیرد.

مسئول بازی‌های آسیایی پرسپولیس ادامه داد: آقایان حتما نمی‌دانند که مدت هاست زمان ورود داوران به کشورها برای قضاوت را هیچکس نمی‌داند. در واقع هر کشوری که میزبان باشد از برنامه داوران خبر ندارد. ضمن اینکه ناظر ویژه داوری AFC نیز در تمام این مدت با گروه داوری است.

حسینی در ادامه با اشاره به نامه نگاری باشگاه پرسپولیس درباره مشکلات داوری افزود: در همین بازی‌های فصل جاری دو بار از داوری ضربه خوردیم و با کمیته مسابقات برگزارکننده بازی‌ها نامه نگاری داشته ایم؛ آنوقت چطور می‌توانند ادعا کنند ما با تیم‌های داوری در ارتباط هستیم؟

مسئول بازی های آسیایی پرسپولیس تاکید کرد: این صحبت ها و اتهامات به قدری عجیب و مضحکانه است که واقعا جای بحث اضافی ندارد. ماهیت باشگاه پرسپولیس در آسیا مشخص شده است. هر نتیجه‌ای که پرسپولیس گرفته است در زمین بازی بوده و هرگز وارد مسائل غیر اخلاقی نشده و نمی‌شویم.

 

منبع:مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار