معاون محیط زیست:
معاون محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست از پارک طبیعت و دهکده حیات وحش باراجین قزوین بازدید کرد.
کد خبر: ۷۴۰۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴ 02 May 2019

پارک طبیعت و دهکده باراجین برای آموزش عمومی محیط زیست به مردم بی‌نظیر است

به گزارش تابناک قزوین، ظهرابی معاون محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست به همراه مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قزوین و جمعی از مدیران ستادی سازمان ازپارک طبیعت و دهکده حیات وحش باراجین بازدید کردند.


در این برنامه از قسمت‌های مختلف سافاری پارک و طرحهای محیط زیستی در حال اجرای پارک بازدید و نوری مدیریت دهکده در هر قسمت توضیحاتی را در زمینه کارکردها و اهداف آموزشی و پژوهشی در جهت ارتقاء دانش زیست محیطی علاقمندان به محیط زیست ارایه کرد.


ظهرابی معاون محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست نیز در بازدید از قسمت‌های مختلف نگهداری پرندگان ،گوشتخواران،خزندگان ، علفخواران و کلینیک تخصصی و بیمارستان در حال احداث حیات وحش و مرکز قرنطینه در دهکده بر ضرورت توسعه همکاری‌ها در سطح ملی و مجموعه مدیریتی دستگاههای ذیربط در استان قزوین به منظور ارتقا پارک و بر همکاری دوجانبه و چند جانبه تاکید نمود.


وی ضمن ابراز خرسندی و تقدیر از اقدامات ارزشمند بعمل آمده در ایجاد و توسعه زیرساختهای پارک طبیعت و دهکده باراجین در قزوین توان و ظرفیت ملی این مجموعه و کارکردهای آن را برای رشد و توسعه آموزه های علمی و آموزش عمومی محیط زیست به مردم ،امکان رسیدگی به گونه های آسیب دیده حیات وحش و نگهداری، درمان ،تیمار و رهاسازی را در کشور بی نظیر دانست.


شایان ذکر است در این بازدید خرازیان مقدم ، حسینی ، فرجی از مدیران حوزه معاونت محیط طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست ، ظهرابی معاون سازمان حفاظت محیط زیست کشور را همراهی کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار