رئیس‌جمهور در جمع کارگران گفت: کارگران، مردان و زنان غیور ما نخواهند گذاشت آمریکا پیروز شود و ما آمریکا را به‌زانو در خواهیم آورد.
کد خبر: ۷۳۹۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹ 30 April 2019

روحانی: آمریکا را به‌زانو در خواهیم آورد حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور صبح امروز در مراسم گرامیداشت هفته کارگر و در جمع کارگران گفت: تشکل‌های کارگری باید در برابر وزارت کار و کارفرما بایستند و بتوانند حقوق خود را بهتر بگیرند. محضر کارگران عزیز عرض می‌کنم که دولت با همه توان و امکان خود کنار شما کارگران است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: هیچ‌کس تردید ندارد که رشد و تولید کشور فقط با کار، کارگران و تولید امکان‌پذیر است و وظیفه دولت است تا برای کار و تولید فعال باشد و من به وزیر کار می‌گویم که "توان خود را برای اشتغال روستایی به‌کار گیرید".

رئیس‌جمهور ادامه داد: دیشب نامه‌ای از کمیته امداد امام خمینی(ره) به دست من رسید که در آن نوشته شده بود در سایه تلاش کمیته امداد و مقدار بودجه و حمایت بانک‌ها در سال گذشته 136 هزار شغل جدید به‌وجود آوردیم که این برای من خوشحال‌کننده بود. افزایش تولید و صادرات بدون حضور و فعالیت بانک‌ها امکان‌پذیر نیست و باید دست به دست هم دهیم. باید مراکز آموزش کارگری و فنی‌و‌حرفه‌ای ما به‌روز شود و کاری کنیم دانش‌آموز ما در سال آخر دبیرستان یک مهارت داشته باشد. دانشجو باید مهارت داشته و بتواند از آن استفاده کند. این وظیفه وزارت کار و آموزش و پرورش و دانشگاه است.

روحانی تصریح کرد: تأکید کرده و می‌کنم که دولت در خدمت شما خواهد بود تا سطح اطلاعات کارگران را افزایش دهیم و اگر همه ما کنار هم تلاش کنیم خداوند نصرت را در ماه شعبان و ماه مبارک رمضان نصیب ما می‌کند و موفقیم تا دشمن را به‌زانو در خواهیم آورد.

وی تأکید کرد: کارگران، مردان و زنان غیور ما نخواهند گذاشت آمریکا پیروز شود و ما آمریکا را به‌زانو در خواهیم آورد.

رئیس‌جمهور هدف از تحریم ظالمانه و غیرقانونی آمریکا را فشار به مردم، کارگران و اقشار ضعیف جامعه دانست و با تأکید بر اینکه کارگران با تلاش در عرصه تولید و افزایش صادرات غیرنفتی، در خط مقدم مقابله با تحریم‌های آمریکا هستند، اظهارداشت: هر واحدی که ظرفیت تولید را توسعه دهد بیشتر از منابع صندوق توسعه بهره‌مند می‌شود.

این خبر تکمیل می‌شود... .منبع : خبرگزاری تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار