درمراسمی
برگزیدگان جشنواره روز خبرنگار روز شنبه در آیینی با حضور استاندار و جمعی از مسوولان در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی ایلام تقدیر شدند.
کد خبر: ۷۳۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۶ 08 August 2015

به گزارش تابناک ایلام،، در این جشنواره که فراخوان آن اوایل مرداد ماه اعلام شد در مجموع نزدیک به 400 اثر در بخش های مختلف از خبرنگاران رسانه های گروهی ایلام به دبیرخانه ارسال شد.
از این تعداد، 123 اثر در بخش ویژه، 83 اثر در بخش خبرگزاری ها و مابقی نیز از مطبوعات و پایگاه های خبری - تحلیلی مجاز استان ارسال شده بود.
داوری آثار جشنواره امسال توسط دفتر مطالعات رسانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام و در نهایت 29 نفر بعنوان برگزیده بخش های مختلف انتخاب و معرفی شدند.
در حوزه خبرگزاری ها در بخش خبر و مصاحبه هیات داوران هیچ اثری را حائز کسب رتبه های اول تا سوم ندانست ولی در بخش گزارش رمضان نوری و سیاوش دارابی اول و دوم شدند.
در حوزه مطبوعات محلی و پایگاه های خبری در بخش خبر هیات داوران هیچ اثری را انتخاب نکرد ولی در بخش تیتر پریسا قاسمی و سجاد صیدی شایسته تقدیر شناخته شدند و در بخش طنز نیز با تقدیر از رضوان الوندی، فرج الله صید محمدی بعنوان برگزیده معرفی شد.
در بخش گزارش نیز حسین خدنگ، روح الله جام سحر و حمزه عبدالهی پور به ترتیب عنوان های اول تا سوم را کسب کردند و در بخش عکس نیز سجاد ذوالفقاری بعنوان برگزیده انتخاب شد.
در بخش صفحه آرایی نیز هیات داوران برگزیده نداشت ولی صغری اکبری و حکیمه موسی نژاد شایسته تقدیر شناخته شدند و در بخش سرمقاله و یادداشت نیز با تقدیر از رضا رستمی و آیت قیصربیگی، مریم مهری بعنوان برگزیده دوم و وحید باقری و محمد نعمتی زاد مشترکا بعنوان برگزیدگان سوم این بخش معرفی شدند در این بخش هیات داوران هیچ اثری را مستحق رتبه اول ندانست.
در بخش مصاحبه و گفت وگو مطبوعات و پایگاه های خبری نیز محمد حسین شاهوردی بعنوان برگزیده انتخاب و از حسین شکربیگی نیز تقدیر شد.
در بخش مقاله نیز برگزیده اول نداشت ولی دو اثر مربوط به حسن عباس نژاد و یاسر صنایی شایسته تقدیر شناخته شد.
در بخش ویژه این جشنواره نیز مجید سلیمانی از ایرنا، عبدالله کریمی، حسین خدنگ، احسان صحرایی، خلیل کمر بیگی و لیلا کاهی شایسته تقدیر شناخته شدند.
اکنون 43 نشریه محلی، نمایندگی 64 روزنامه سراسری و دفتر 11 خبرگزاری فعالیت دارند و بیش از 100 نفر نیز بعنوان خبرنگار در رسانه های استان ایلام فعالیت می کنند.
7171/6034



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار