سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی اعتقاد دارد که در دیدار مقابل ذوب‌آهن اصفهان شانس یار این تیم نبوده است.
کد خبر: ۷۳۸۳۵۳
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۱ 26 April 2019
جرج لیکنز پس از شکست 2 بر صفر تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: امروز روز بدشانسی ما بود. در دو ماه گذشته، این بهترین عملکردی بود که در زمین ارائه کردیم. امروز بازی خوبی انجام دادیم، اما شانس با ما یار نبود. هفته گذشته هم برای ما یک پنالتی نگرفتند. امروز هم دیدید چه اتفاقاتی رخ داد.

وی ادامه داد: بازی را خوب آغاز کردیم و سزاروار باخت نبودیم. شرایط ما پس از دو شکست سخت بود و برخی بازیکنانم اعتمادبه‌نفس خود را از دست داده‌اند. ما خوب بازی کردیم، اما ذوب‌آهن هم در هفته‌های اخیر شرایط خوبی دارد و روی دور برد است. امروز نشان دادیم تراکتورسازی بازی باکیفیتی ارائه می‌کند. به ذوب‌آهن هم تبریک می‌گویم و برای این تیم در ادامه لیگ قهرمانان آسیا، آرزوی موفقیت دارم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی درباره اینکه تراکتورسازان از قهرمانی دور شده‌اند، گفت: هیچ وقت نگفتم که قرار است قهرمان شویم، اما عملکرد و شخصیت خودمان را در دیدارهای قبلی نشان داده‌ایم. در بازی‌های قبلی هم عملکرد خوبی داشتیم، اما نتیجه را به دست نیاوردیم. هفته آینده هم با پرسپولیس بازی داریم و تمام تمرکز ما باید معطوف به آن مسابقه باشد.

لیکنز با بیان اینکه تیمش در دیدارهای قبلی به جز بازی مقابل سپیدرود، شخصیت خود را نشان داد، تصریح کرد: وقتی چنین شرایطی ایجاد می‌شود، همه اعتمادبه‌نفس خود را از دست می‌دهند، اما ما به خوبی بازگشتیم. با این حال اتفاقاتی افتاد که نتایج لازم به دست نیامد. مربی حریف هم پس از پایان بازی به من گفت شما بازی خوبی ارائه کردید و ما شانس آوردیم که بازی با این نتیجه به پایان رسید.

وی درباره قضاوت حسین زرگر در این مسابقه خاطرنشان کرد: نمی‌خواهم درباره این بازی صحبت کنم، اما داور در بازی مقابل نساجی و بعد مقابل پیکان برای ما پنالتی نگرفت. برای ذوب‌آهن احترام قائلم. این تیم کیفیت خوبی دارد و نتایجی که می‌گیرد هم چنین چیزی را نشان می‌دهد، اما داوری برخی اوقات در نتایج دیدارها تأثیرگذار است؛ از جمله بازی‌های ما مقابل نساجی و پیکان.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در پاسخ به این پرسش که آیا فکر می‌کند اتفاقاتی خارج از تیمش باعث رقم خوردن شکست‌های اخیر تراکتورسازان شده است یا خیر، اظهار داشت: من با شما هم‌عقیده نیستم و به فوتبال پاک و صادقانه اعتقاد دارم. تنها جزئیات و شانس روی نتایج بازی‌های ما تأثیر گذاشته است. شما در سه ماه گذشته دیدید چه نتایجی کسب کردیم، اما شانس در این سه مسابقه با ما یار نبود. نباید فشار قهرمانی را روی بازیکنان می‌گذاشتیم. بازیکنان و مربیان در این شرایط باید خودشان را کنترل کنند.

وی در ادامه افزود: ما هفته گذشته اکبر ایمانی را به دلیل سه اخطاره بودن از دست دادیم، اما امروز نقی‌زاده به جای او بازی کرد و عملکرد خوبی داشت. اسماعیلی‌فر و مهدی‌پور هم شاید امروز برای بازی مقابل تیم سابق خود استرس داشتند، اما وظیفه خود را به نحو احسن انجام دادند. نمی‌خواهیم از نتیجه بازی به تیم انرژی منفی بدهیم، بلکه می‌خواهیم از عملکرد خوبی که امروز ارائه کردیم، انرژی مثبت بگیریم و معتقدیم که این روند باید تداوم داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی درباره اتفاقات هفته گذشته دیدار این تیم مقابل پیکان و برخورد زشت برخی هواداران تراکتورسازی با مسعود شجاعی و اشکان دژاگه گفت: هواداران ما فوق‌العاده هستند. آن تعداد  انگشت‌شماری که آن اتفاقات را رقم زدند، هوادار تراکتورسازی نیستند و هواداران بی‌شمار ما، همیشه پشت‌مان هستند.

لیکنز درباره شانس تیمش برای قهرمانی در هفته‌های پیش رو خاطرنشان کرد: به جز با پرسپولیس، فاصله چندانی تا تیم‌های دوم و سوم نیست و می‌توانیم به جدول برگردیم. کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هم به این بستگی دارد که چه تیمی قهرمان جام حذفی شود.

وی با اشاره به کارت زردی که مسعود شجاعی دریافت کرد، اظهار داشت: همیشه به بازیکنانم می‌گویم نمی‌خواهم برای صحبت با داور و مسائل غیرفنی، کارت زرد بگیرید. بازیکن باید این کنترل را به صورت شخصی روی خودش داشته باشد و از گرفتن این اخطارها جلوگیری کند/تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار