حبیب یزدان پناه :
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی گفت: اقلام مصرفی به ارزش 500 میلیون ریال بین صنعتگران و هنرمندان صنایع دستی در مناطق سیل زده استان توزیع می شود.
کد خبر: ۷۳۷۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵ 24 April 2019

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی، حبیب یزدان پناه اظهار داشت: این اقلام مصرفی با هدف کمک به صنعتگران مناطق سیل زده استان تا 10 اردیبهشت ماه جاری توزیع می شود.

یزدان پناه با اشاره به بررسی وضعیت کارگاه های شهری و روستایی صنایع دستی پس از وقوع سیل در سطح استان، افزود: میزان خسارت های احصا شده در حوزه صنایع دستی بیش از 3 میلیارد و 150 میلیون تومان بوده است.

وی با بیان اینکه از هنرمندان صنایع دستی حمایت های لازم انجام خواهد گرفت و تسهیلات ارزان قیمت به منظور جبران خسارت ها اعطا می شود، تصریح کرد: غالب خسارت های وارد شده در بخش صنایع دستی استان مربوط به کارگاه های صنایع دستی و منازل فعالان این حوزه بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی عنوان کرد: طی ایام نوروز امسال صنایع دستی استان در قالب 20 بازارچه نوروزی به گردشگران و مسافران معرفی و عرضه شد و 6 میلیارد و 171 میلیون ریال صنایع دستی در این بازارچه ها به فروش رفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار