معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان خبرداد:
معاون امور جوانان جمعیت هلال ‌احمر خوزستان گفت: تیم‌های سحر پنج استان بوشهر، کرمان، البرز، تهران و مرکزی - استان‌های معین خوزستان- در حال امدادرسانی به سیل‌زدگان استان هستند.
کد خبر: ۷۳۷۵۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵ 24 April 2019

علی پهلوان اظهار کرد: ادامه سیلاب، آبگرفتگی مناطق بالادست و طولانی شدن حضور مردم در اردوگاه‌های اسکان اضطراری موجب ایجاد فضای نامطلوب به لحاظ روحی و روانی برای سیل‌زدگان شده است. بنابراین تیم‌های سامانه حمایت‌های روانی و اجتماعی هلال احمر موسوم به «سحر» استان‌های معین در مناطق سیل زده خوزستان مستقر شدند.

وی افزود: با توجه به فروکش کردن آب در شعیبیه شوشتر، تیم سحر جمعیت هلال‌احمر استان فارس در این منطقه مستقر شده و مشغول خدمات‌رسانی به سیل زدگان است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر خوزستان گفت: تیم سحر استان مرکزی نیز وارد خوزستان شده و منطقه شوش را تحت پوشش قرار می‌دهند. همچنین از روز شنبه تیم‌های سحر استان‌های تهران، البرز، بوشهر و کرمان خدمات‌رسانی خود را به سیل زدگان آغاز کردند.

پهلوان تصریح کرد: از خوزستان نیز سه تیم سحر در شهرهای هویزه و کارون مستقر شده و خدمات رسانی خود را توسط مددکاران اجتماعی و روانشناسان آموزش‌دیده عضو سحر آغاز کرده‌اند.

وی عنوان کرد: تیم سحر خوزستان ۲۷ عضو دارد و از ظرفیت‌های سایر نهادهای مشابه همانند کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سمن‌ها برای خدمات‌رسانی به کودکان و نوجوانان سیل‌زده در اردوگاه‌های اسکان اضطراری استفاده می‌شود.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار