در مراسم تجلیل از امدادگران و راهداران بیان شد:
قاضی القضات استان گفت : انتقاد من و استاندار از مدیران به معنی نادیده گرفتن اقدامات مثبت آنان نیست ، بلکه انتقاد از جنس پدر و فرزندی است مانند پدری که از پسرش که نمره 19/75 گرفته انتظار دارد نمره 20 بگیرد.
کد خبر: ۷۳۷۵۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۳ 24 April 2019
اخم ها و تشرها، تاکید و اصرار علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه وبویراحمد بر نظم و انضباط سازمانی، مسئولیت پذیری ، تعهد و مدیریت جهادی وی به هیچ وجه نباید به معنای بی مهری نسبت به مجموعه مدیران خدوم و پای کار این استان قلمداد شود.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،  این سخنان رئیس کل دستگاه قضا در کهگیلویه و بویراحمد در آیین تجلیل از راهداران و امدادگران سیل اخیر تا حدودی نیز بر برخی شایعات مبنی بر اختلاف های عمیق این دو مقام اجرایی استان پایان داد.
مزارعی یادآور شد: دلیل انجام این برخوردهای دلسوزانه احمدی به معنای به رخ کشیدن قدرت استاندار نیست، بلکه برای نهادینه کردن نظم در بین مدیران و حس مسئولیت پذیری و دغدغه مندی بیشتر نسبت به انجام وظایف محوله به مدیران در سطح دستگاه‌های مختلف اجرایی است.
قاضی القضات استان گفت : انتقاد من و استاندار از مدیران به معنی نادیده گرفتن اقدامات مثبت آنان نیست ، بلکه انتقاد از جنس پدر و فرزندی است مانند پدری که از پسرش که نمره 19/75 گرفته انتظار دارد نمره 20 بگیرد.
 
مزارعی : انتقادات من و استاندار از مدیران پدر و فرزندی است / دنبال مچ گیری از مدیریت اجرایی نیستیم / استاندار : خسارت های سیل ناشی از دخالت های بیجا در طبیعت بود

وی همچنین پرهیز از تصمیم های احساسی و غیرکارشناسی ،دلسوز بودن ، قناعت و تاکید بر خدمات رسانی بی منت را از دیگر ویژگی های شاخص استاندار کهگیلویه وبویراحمد برشمرد.
مزارعی البته و به صورت تلویحی نیز برخی برخوردهای قضایی و نظارت و بازرسی دستگاه های ناظر بر کارکرد مدیران اجرایی را در راستای انجام بهتر امور دانست و تاکید کرد که این برخوردها به مثابه مچ گیری و یا خرده گیری از مجموعه مدیریت اجرایی استان محسوب نمی شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از روزهای آغاز حضورش در این استان بر نهادینه شدن نظم و انضباط سازمانی در دستگاه‌های مختلف و در بین مدیران تاکید ویژه‌ای داشت.
رئیس کل دادگستری کهگیلویه وبویراحمد همچنین مدیریت جهادی و توام با تدبیر استاندار و سایر دستگاه ها و نهادهای امدادی، راهداری و خدمات رسان را در حادثه سیل فروردین امسال در استان قابل تحسین و مهمترین دلیل در کاهش قابل ملاحظه میزان خسارات ناشی از سیل دانست.
مزارعی به تخریب بخشی از جاده شریانی یاسوج- شیراز در بارش های سیل آسا و ریزش کوه اشاره کرد و گفت: اوایل تخریب این محور تصور می شد که حداقل زمان بازگشایی آن حدود دو ماه به طول بینجامد.
وی ادامه داد: اما این محور در کمترین زمان ممکن و با مدیریت جهادی راهداران و با هدایت و تاکید استاندار کهگیلویه و بویراحمد ظرف کمتر از 10 روز بازگشایی شد.
مزارعی گفت : بارها در مسیر رفت و برگشت به شیراز خواستم از خودرو پیاده شوم و دستان نیروهای راهداری که اینگونه در حال تلاش هستند را ببوسم که بنابر دلایلی همراهانم اجازه اینکار را نمی دادند.
 
مزارعی : انتقادات من و استاندار از مدیران پدر و فرزندی است / دنبال مچ گیری از مدیریت اجرایی نیستیم / استاندار : خسارت های سیل ناشی از دخالت های بیجا در طبیعت بود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز کاهش میزان خسارات ناشی از سیل را نتیجه کار تیمی، همدلی و همگرایی تمامی نهادهای امدادی، اعم از دستگاه های مختلف اجرایی و خدماتی ، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی ، هلال احمر و راهداری و البته همراهی و صبوری مردم قدرشناس این استان دانست.
احمدی تاکید کرد: بدون شک برکات و جنبه های مثبت بارش های سیل آسا در فروردین امسال در این استان به دلیل تجربه تلخ بیش از یک دهه کم آبی و خشکسالی بیش از چالش های آن بود.
وی یادآور شد: بروز بسیاری از خسارت های ناشی از سیل در این استان نتیجه دخالت های بی جا در طبیعت و تجاوز به حریم و بستر رودخانه ها و منابع ملی بود.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: باید از بارش های سیل آسا و حتی میزان خسارات وارده آن درس گرفت و با نگاه علمی و منطقی راه های کاهش میزان خسارات این حادثه طبیعی را در آینده احصا کرد.
احمدی گفت: بارش های سیل آسا در استان کهگیلویه و بویراحمد سبب خسارات های فراوانی به حوزه زیرساخت ها، امور زیربنایی ، راه ها، منازل مسکونی ، کشاوریی و سایر بخش های عمرانی، و اقتصادی این استان شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد که بر اساس برآوردها ، میزان خسارات ناشی از وقوع سیل اخیر در این استان در بخش های مختلف رقمی افزون بر 10 هزار میلیارد ریال است.
وی تاکید کرد: این میزان خسارت در بخش های مختلف زیرساختی، خدمات، شیلات، مسکن، حمل و نقل، جاده های اصلی و مواصلاتی، دام و طیور، کشاورزی و آب گرفتگی منازل برآورد شده است.
در این آیین علاوه بر راهداران برخی مدیران مربوطه و دستگاه های عضور ستاد مدیریت بحران در سیل فروردین امسال نیز تجلیل شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار