فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با اجرای طرح های ویژه مبارزه با کالای قاچاق و ارز طی یک ماه گذشته، مقادیر زیادی کالای قاچاق به ارزش 245 میلیارد ریال کشف شد.
کد خبر: ۷۳۷۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳ 23 April 2019

تابناک فارس به نقل از برنا: سردار "احمد علی گودرزی" گفت: در راستای مقابله هدفمند و تاثیر گذار با پدیده شوم قاچاق، طرح های ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز طی یک ماه گذشته توسط مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی و سایر رده های انتظامی استان به مرحله اجراء گذاشته شد.
وی ادامه داد: در نتیجه اجرای این طرح، 247 دستگاه خودرو سبک و سنگین توقیف و 612 متهم شناسایی و دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه کشفیات کالای قاچاق از این خودروها شامل کالاهای سلامت محور، مواد خوراکی، لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک و سیگار می باشد، گفت: در این طرح 25 محموله قاچاق با ارزش بالای 100 میلیون تومان و 7 محموله قاچاق با ارزش بالای 500 میلیون تومان توسط مأموران انتظامی کشف شد.
سردار گودرزی ارزش محموله های قاچاق کشف شده را 245 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 71 درصد افزایش داشته است.
وی تأکید کرد : پلیس فارس در اجرای منویات مقام معظم رهبری و بر اساس وظایف قانونی خود، در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق از همه ظرفیت ها و امکانات لازم استفاده کرده و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

برچسب ها: قاچاق ، کالا ، ارز ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار