امام جمعه اهل‌سنت نقده گفت: در سال گذشته تیم‌های مختلف تروریستی و تکفیری از ناحیه استکبار جهانی در جهت بر هم زدن امنیت کشورمان تلاش کردند و اما با درایت سربازان امام زمان(عج) نقشه آنان نقش بر آب شد.
کد خبر: ۷۳۶۱۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸ 19 April 2019
نقشه تیم‌های تروریستی با درایت سربازان گمنام نقش بر آب شد

 به گزارش تابناک آذربایجان غربی ماموستا مامد کلشی‌نژاد امروز در آیین نماز جمعه اهل‌سنت نقده، نمازگزاران را به رعایت تقوای الهی دعوت کرد و با تبریک ولادت حضرت علی‌اکبر(ع) که به روز جوان نامگذاری شده است افزود: امید است که جوانان، فرزند برومند امام حسین(ع) را به عنوان الگوی خود قرار داده تا بتوانند به جهان بشری خدمات مهمی را ارائه دهند.

وی تصریح کرد: در طی 40 سال گذشته جوانان از نظر علمی، دفاعی و کمک‌رسانی به هم‌نوعان خوش درخشیده و توانسته‌اند دانشمندان بزرگی را در میان خود پرورش دهند که مایه افتخار است.

امام جمعه اهل‌سنت نقده در ادامه با تبریک روز 29 فروردین روز ارتش افزود: تلاش و زحمات برادران ارتشی جان برکف سبب امنیت پایدار و ایستادگی در مقابل دشمن شده و امید است که بیش از پیش شاهد رشد و موفقیت نیروهای مسلح کشورمان باشیم.

وی به روز 15 شعبان اشاره کرد و با تبریک این روز گفت: این روز از سوی امام خمینی(ره) به نام روز سربازان گمنام امام زمان(عج) نامگذاری شده است و در این راستا در سال گذشته تیم‌های مختلف تروریستی و تکفیری از ناحیه استکبار جهانی در جهت بر هم زدن امنیت کشورمان تلاش کردند اما با درایت سربازان امام زمان(عج) نقشه آنان نقش بر آب شد.

کلشی‌نژاد در ادامه به روز زمین پاک در هفته آینده اشاره کرد و افزود: نظافت از مولفه‌های بسیار مهم در دین مبین اسلام است و باید رعایت شده تا سلامت جامعه تضمین شود و در این راستا عقل سالم در بدن سالم است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار