امام جمعه همدان اعتماد به جوانان، توجه کردن به جوانان و نیاز‌های آن‌ها و عبور از سیستم مدیریت بسته را مسئله مهم و قابل تاملی معرفی کرد و افزود: بنیاد دانشمند نشان دهنده این است که نظام اسلامی می‌تواند با جوانان حفظ شود.
کد خبر: ۷۳۵۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱ 17 April 2019
نماینده، ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر لزوم تاسیس شرکت‌های دانش بنیان در شهرستان‌ها گفت: بنیاد دانشمند نشان دهنده این است که نظام اسلامی می‌تواند با جوانان حفظ شود.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام حبیب الله شعبانی موثقی همزمان با گرامی داشت روز جوان و در دیدار با مدیرعامل موسسه دانشمند و مشاور بنیاد مستضفان با اشاره به این وعده الهی که مستضعفان در نهایت تبدیل به امام می‌شوند اظهار کرد:به هرکسی که تقدمی در کاری پیدا کند امام می‌گویند و در مراتب پایین‌تر باید افرادی تلاش کنند تا مستضفان به امام تبدیل شوند.

وی خطاب به مشاور بنیاد مستضعفان و هیئت همراه گفت: وظیفه شما تلاش برای تقدم مستضعفان بوده و این همان منت الهی است که نصیب شما شده و بنیاد دانشمند مصداق عینی و الگوی عملی اعتماد به جوانان است.

شعبانی موثقی با تاکید بر ارائه راهکاریی برای شناسایی جوانان نخبه، مومن و انقلابی و پیوند دادن آن‌ها به بنیاد دانشمند اضافه کرد:بسیاری از افراد جامعه قشر متوسط هستند و امکان دست یابی به سازمان نخبگان و بنیاد دانشمند را ندارند بنابراین نیاز است که گاهی با تمام توان به میدان آمد و این جوانان را شناسایی کرد.

نماینده، ولی فقیه در استان همدان هدف اصلی بنیاد مستضعفان را تولید ثروت برای آن‌ها دانست و تاکید کرد:در تهران طبیعتا تولید ثروت به دلیل شرایط اقتصادی و اجتماعی راحت‌تر است، اما باید فناوری‌ها و شرکت‌های دانش بنیان در شهرستان‌ها نیز تاسیس شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار