مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از جابجایی بیش از ۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای استان قزوین در سال ۱۳۹۷ خبر داد.
کد خبر: ۷۳۴۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۹ 14 April 2019

جابجایی بیش از ۹ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای قزوین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین از جابجایی بیش از 9 میلیون و 200 هزار تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای استان قزوین در سال 1397 خبر داد.

به گزارش تابناک قزوین، افشین پیرنون، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین در خصوص حمل و نقل کالا از مبداء استان قزوین اظهار داشت: یکی از بخش‌های بزرگ اقتصادی استان بخش حمل و نقل کالا می باشد که فعالیت بالغ بر 12236 نفر راننده و 9698 کامیون باری دراستان قزوین اهمیت این بخش را نشان می دهد.

وی افزود : طی 12 ماهه سال گذشته بالغ بر 9 میلیون 236 هزار تن کالا توسط ناوگان ناوگان باری استان جابجا شده که این میزان افزایش 8.2 درصدی را نسبت به مدت مشابه در سال 1396 نشان می دهد.

مدير كل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان قزوين تصریح کرد: عمده ترين بارهاي استان شامل: خاك معدني انواع آجر،  انواع نوشابه،  انواع مواد پاک کننده ، میل گرد ، خاک صنعتی و ... است.

وی بیان داشت : بيشترين جابجايي بار به استان‌هاي تهران، آذربایجان شرقی ، گیلان ، مرکزی ، زنجان و اصفهان مي‌باشد.

پیرنون با اشاره به اینکه استان قزوین دارای یک پایانه حمل و نقل عمومی باربری می‌باشد خاطر نشان کرد: در بخش حمل و نقل كالاي جاده ای استان قزوين تعداد 84 شركت حمل و نقل داخلی و 2 شرکت حمل و نقل بین المللی، فعاليت دارند و میانگین عمر ناوگان حمل و نقل عمومی فعال در استان 21.9 سال می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار