رئیس اتاق بازرگانی تهران گفت: فعالان بخش خصوصی در گام عملی برای کمک به سیل زدگان، امروز مبلغ نقدی 50 میلیارد تومان و انواع کمک‌های غیر نقدی را به این امر اختصاص دادند.
کد خبر: ۷۳۳۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۵ 11 April 2019

العالم :رئیس اتاق بازرگانی تهران گفت: فعالان بخش خصوصی در گام عملی برای کمک به سیل زدگان، امروز مبلغ نقدی 50 میلیارد تومان و انواع کمک‌های غیر نقدی را به این امر اختصاص دادند.

مسعود خوانساری ­در نشست هم‌اندیشی بخش‌خصوصی برای کمک به سیل‌زدگان کشور افزود: این آغاز راه است و در ادامه هم کمک های نقدی و غیر نقدی را ادامه خواهیم داد و هم در بازسازی مناطق سیل زده، زیرساخت ها و خانه های آسیب دیدگان از سیل حضور پررنگ خواهیم داشت.

رییس اتاق تهران هدفمند کردن کمک‌های بخش خصوصی و فعالان اقتصادی به آسیب‌دیدگان سیل اخیر در کشور را یکی از دلایل تشکیل ستاد بحران در اتاق تهران بیان کرد و گفت: علاوه بر مسولیت بزرگی که اتاق بازرگانی تهران در حوزه‌های اقتصادی برعهده دارد، این اتاق تلاش کرده است تا در بعد مسولیت اجتماعی نیز نقش‌ خود را ایفاد کند، از این رو به دنبال اتفاق ناگوار سیلاب اخیر که در مناطق وسیعی از کشور رخ داده است، اتاق تهران پیش قدم شده و قصد دارد با مرکزیت این اتاق، کمک‌های خیرخواهانه فعالان اقتصادی و بنگاه‌های بخش خصوصی را با هماهنگی نهادهای امدادگر کشور به دست هم‌وطنان آسیب دیده از سیل برساند.

خوانساری با بیان اینکه اتاق تهران پیش از این، کمک یک میلیارد تومانی برای جبران بخشی از خسارات هموطنان گرفتار در سیلاب را تخصیص داده است، افزود: بیمارستان بازرگانان تهران نیز آماده پذیرش و درمان آسیب‌دیدگان مناطق سیل زده است.

وی اضافه کرد: اتاق تهران با همراهی تشکل‌ها و فعالان اقتصادی پس از فروکش سیلاب در مناطق آسیب‌دیده، در کنار هم‌وطنان این مناطق برای بازسازی امور زیربنایی و بازسازی‌ها خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار