مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین از برگزاری جلسه اضطراری شورای راهداری استان با توجه به بارش های پیش بینی شده سازمان هواشناسی خبر داد.
کد خبر: ۷۲۹۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷ 31 March 2019

شورای راهداری استان قزوین جلسه اضطراری تشکیل داد

به گزارش تابناک قزوین، اين جلسه با حضور افشین پیرنون مدیرکل راهداري و حمل و نقل جاده‌ای استان، معاون راهداری و روسای ادارات شهرستانهای تابعه، با توجه به پیش بینی های سازمان هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی در طی روزهای آتی، به منظور نگهداری، ایمن سازی و برقراری تردد ایمن ۶۷۰۰ کیلومتر از راههای استان تشکیل گردید.


افشین پیرنون اظهار داشت: درطرح راهداری نوروز 1398 تعداد 300 نفر از پرسنل راهداري حضور فعال داشته و 280 دستگاه ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین در 26 راهدارخانه استان مستقر هستند و با تمام توان عمليات راهداري نوروزی را انجام مي دهند. 


وی با اشاره به آغاز دور دوم سفرهای نوروزی و ورود سامانه بارشی جدید امروز به کشور، بیان کرد: این جلسه با هدف انجام هماهنگی های لازم و ضروری ادارات شهرستانهای تابعه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان جهت خدمات رسانی هر چه بهتر به هموطنان در محورهای مواصلاتی استان و جلوگیری از وقوع حوادث احتمالی در حین بارش باران در سطح محورهای مواصلاتی استان تشکیل گردید، و با برنامه ریزی و آمادگی کامل تلاش می کنیم تا تردد ایمن ترافیک در محورهای استان برقرار باشد. 
پیرنون عنوان کرد: شهروندان می توانند با استفاده از نرم افزار برخط www.141.ir  تصاویر دوربین های نظارت تصویری در سراسرکشور را مشاهده و یا از طریق تلفن گویای 141 اطلاعات راهها را دریافت و سفر خود را مدیریت کنند.


وی خاطر نشان کرد: در شرایط جوی پیش بینی شده حتی المقدور از سفرهای غیر ضرور خودداری گردد و چنانچه ناچارا نیاز به عبور از محورهای مواصلاتی وجود دارد باید از سلامت خودروی خود به ویژه وسایل و تجهیزات ایمنی آن اطمینان حاصل کنند و به توصیه های ایمنی دستگاهها و مدیریت بحران توجه ویژه داشته باشند. 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار