رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین از صدور بیش از 600 پروانه بهداشتی برای خودروهای حمل فرآورده های خام دامی، دام زنده، خوراک دام و .... در سال 97 خبر داد.
کد خبر: ۷۲۹۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴ 30 March 2019

صدور بیش از 600 پروانه حمل بهداشتی فرآورده های خام دامی توسط دامپزشکی قزوین

به گزارش تابناک قزوین، دکتر مهدی جلوخانی،رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین با اشاره به لزوم اخذ پروانه بهداشتی خودرو توسط فعالان سیستم حمل و نقل جاده ای افزود: کلیه خودروهای حمل مرتبط با دامپزشکی ملزم به اخذ پروانه بهداشتی از اداره دامپزشکی شهرستان می باشند.دکتر مهدی جلوخانی با اشاره به لزوم اخذ پروانه بهداشتی خودرو توسط فعالان سیستم حمل و نقل جاده ای افزود: کلیه خودروهای حمل مرتبط با دامپزشکی ملزم به اخذ پروانه بهداشتی از اداره دامپزشکی شهرستان می باشند.
این مقام مسئول در ادامه خاطر نشان کرد، سازمان دامپزشکی کشور در راستای کنترل فرآورده ها و رهگیری آن ها از مبدأ تا مقصد، پس از بازدید از خودروهای حمل توسط کارشناسان دامپزشکی و احراز شرایط لازم اقدام به صدور پروانه بهداشتی حمل می نماید . 
وی در خاتمه افزود: کلیه رانندگان حمل فرآورده های خام و نهاده های دامی برای صدور و یا تمدید پروانه بهداشتی حمل می توانند با در دست داشتن مدارک خودرو به اداره دامپزشکی شهرستان قزوین واقع در مجتمع ادارات پونک مراجعه نمایند.
این مقام مسئول در پایان با اعلام سامانه پیامکی 50001512 از عموم مردم خواست تخلفات مرتبط با دامپزشکی را گزارش کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار