رئیس سازمان امداد و نجات اعلام کرد
رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به جان باختن 3 نفر در لرستان و خوزستان به دلیل وقوع سیل، گفت: امدادرسانی در 26 شهرستان خوزستان و لرستان همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۷۲۹۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵ 30 March 2019

آخرین وضعیت حوادث جوی در خوزستان و لرستان / سیل جان 3 نفر را گرفت

مرتضی سلیمی  رئیس سازمان امداد و نجات، در ارتباط با گزارش حوادث جوی در خوزستان و لرستان، اظهار داشت: 17 شهرستان آبادان،اندیکا، اندیمشک، اهواز، ایذه، باغ ملک، باوی، بهبهان، دزفول، دشت آزادگان، رامهرمز، شوش، شوشتر، گتووند، لالی، مسجدسلیمان و هفتگل درگیر حوادث جوی در خوزستان شده‌اند. 

وی با بیان اینکه 96 شهر، روستا، منطقه عشایرنشین و محور کوهستانی امدادرسانی در آن صورت گرفته است، گفت: 3230 نفر در این 17 شهرستان اسکان اضطراری یافته و 9 نفر مصدوم شده‌اند. 

سلیمی خاطرنشان کرد: یک نفر در مسجد سلیمان به دلیل این حادثه جان خود را از دست داده و امدادرسانی در شهرستان‌های خوزستان همچنان ادامه دارد. 

 رئیس سازمان امداد و نجات در ادامه به گزارش حوادث جوی استان لرستان اشاره کرد و بیان داشت: 9 شهرستان ازنا، الیگودرز، بروجرد، پلدختر، خرم‌آباد، دورود، الشتر، کوهدشت و نورآباد دلفان متاثر از این حادثه شده است. 

وی اعلام کرد: 202 شهر، روستا،‌منطقه عشایرنشین و محور کوهستانی در لرستان امدادرسانی در آن صورت گرفته و 2 نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند. 

سلیمی خاطرنشان کرد: امدادرسانی به دلیل حوادث جوی در لرستان نیز همچنان ادامه دارد.

 منبع:فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار