در حاشیه دیدارهای توسعه‌محور بهنامجو
این پرسش مطرح است که چرا ایشان تاکنون سراغ گروه سرمايه‌گذاری ميراث فرهنگی و گردشگری ايران «سمگا» نرفته است...
کد خبر: ۷۲۵۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۱ 13 March 2019

به گزارش تابناک اردبیل،‌ هفته نامه چشم انداز اردبیل در شماره جدید خود نوشت: آقای اکبر بهنام جو، معدود استاندار اردبیل است که ترجیح می دهد بخش عمده ای از جلسات و دیدارهایش با مسئولین درحوزه های گوناگون اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و بخش خصوصی را با هدف آنچه که از آن تلاش برای توسعه و دعوت به سرمایه گذاری در استان یاد می کند، با طرف های مقابل در تهران انجام دهد.

طبق اطلاعات مستند در پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، اکبر بهنامجو در آخرین مورد از این سلسله جلسات، پنجم اسفند در محل دفتر مدیرعامل بانک آینده در تهران حاضر شد و از او برای مشارکت و سرمایه گذاری در بخش گردشگری و ساخت هتل در استان اردبیل دعوت بعمل آورد.

از آنجا که استاندار اردبیل به ابتنای تجربه مدیریتی در هلدینگ عظیم گردشگری کشور، فعال سازی بخش توریسم استان را در اولویت برنامه های خود قرار داده است، این پرسش مطرح است که چرا ایشان تاکنون سراغ گروه سرمايه‌گذاری ميراث فرهنگی و گردشگری ايران «سمگا» به مثابه خانه خود که از سال 1392 با حکم آقای مهدی جهانگیری رئیس هیات مدیره، مدیرعاملی شرکت سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران را عهده دار بود و این شرکت اکنون پروژه های عظیم و در دست احداث در داخل و خارج کشور را دارد، نرفته است؟ 

گروه سرمايه‌گذاری ميراث فرهنگی و گردشگری ايران«سمگا» به‌عنوان نخستين هلدينگ تخصصی گردشگری، شركت مادرتخصصی و بازوی اجرایی گروه مالی گردشگری در حوزه گردشگری و هتلداری، زیرمجموعه هایی چون بانک گردشگری، اقتصادی نگین گردشگری ایرانیان، افق نگین نیایش، توسعه گردشگری آریا زیگورات، تندیس تجارت باختر، توسعه خدمات رفاعی پارس زیگورات، لیزینگ شید، تلاشگران اندیشه کاراد، توسعه فناوری اطلاعات گردشگری ایران، تجارت بین الملل میلاد آریا زیگورات، پارس کیمیا، باشگاه گردشگری ایرانیان و شرکت سرمایه کذاری مهر و ماه را داراست که هر کدام در بخش های گوناگون فعالیت دارند.

پروژه های در دست اقدام این هلدینگ در حوزه گردشگری شامل مرمت، احیا و بهره‌برداری کاروان‌سرای وکیل کرمان، گرند هتل قزوین، طراحی و توسعه هتل بافت، طراحی و توسعه مجموعه اقامتی و تجارتی سیرجان، طراحی و توسعه پروژه نگین افق نیایش و طراحی و توسعه پروژه اداری، تجاری، اقامتی نگین افق نیایش و دهها پروژه دیگر است.

شایان گفتن است که سرمایه‌گذاری، ساخت و بهره‌برداری هتل‌های فرودگاه بین‌المللی امام نیز توسط این هلدینگ انجام شده است.

شرکت “سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران” (سمگا) به عنوان گروه مالی بزرگ، هفتم تیرماه سال ۱۳۸۸ و با ۲۰ میلیارد تومان سرمایه اولیه در زمان تصدی مشایی بر ریاست سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و توسط مهدی جهانگیری برادر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری تاسیس شد.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
یکی ازنماینده های سابق اردبیل اکنون مدیرعامل یه شرکت سرمایه گذاری ست.چراازایشون نمیخائیددراردبیل سرمایه گذاری کندودینشوبه همشهریانش اداکند.همش ازاستاندارمایه میذارید؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
مهدی جهانگیری ومشائی جزحلقه اختلاس هستندوزیرمجموعه انهاهمین سمگاهم فساداقتصادی رخ داده.میانداردبیل زمین هاومجتمع های ابدرمانی وووروهم اختلاس میکنند،تابناکی بخیال.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
تابناکی ،معلومه نقدپذیرنیستی.کامنتموخیلی دیردرج میکنی تاکمتربیننده ای اونوبخونه!!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار