مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: با آماده شدن ۷۰ مسجد در مناطق مختلف استان قزوین پیش بینی می شود بیش از ۵ هزار نفر در مراسم معنوی اعتکاف شرکت نمایند.
کد خبر: ۷۲۴۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳ 12 March 2019

برگزاری مراسم اعتکاف در ۷۰ مسجد استان قزوینبرگزاری مراسم اعتکاف در ۷۰ مسجد استان قزوین

به گزارش تابناک قزوین حجت الاسلام علی نعمت اللهی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین  بیان کرد: اعتکاف پرورش جسم و جان است و همچون نماز نیست که بتوان آن را در هر مکانی به جا آورد بلکه باید در مسجد و محل عبادت باشد.
نعمت اللهی یادآور شد: ظرفیت معنوی این عبادت دینی به گونه‌ای است که هر سال با اقبال گروه‌های مختلف جامعه بویژه جوانان و نوجوانان روبروی می‌شود که بسیار ارزشمند است.
نعمت اللهی تصریح کرد: امسال ۷۰ مسجد در استان قزوین آماده میزبانی از معتکفان شده که ۱۶ مسجد در تاکستان، ۱۶ مسجد در بویین زهرا، ۱۲ مسجد در شهرستان البرز، ۱۲ مسجد در آبیک، ۶ مسجد در آوج، ۱۳ مسجد در شهرستان قزوین و ۴ مسجد در شهر قزوین برای برگزاری اعتکاف پیش بینی شده است.
 مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین درباره مهلت ثبت‌نام در این مراسم معنوی اظهار کرد: ثبت نام از معتکفان از ۱۰ اسفند آغاز شده و تا ۲۷ اسفند ادامه دارد و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت آن و یا مراجعه حضوری به ادارات تبلیغات اسلامی در شهرها و دفاتر روستایی در این مراسم معنوی شرکت کنند.
 نعمت‌اللهی گفت: در سال گذشته بیش از ۵۲۰۰ نفر در مراسم اعتکاف شرکت کردند و امسال هم پیش بینی می‌کنیم حداقل همین تعداد در اعتکاف حضور یابند.

وی از خیرین خواست با مشارکت در اطعام و افطاری دادن معتکفان در این کار خداپسندانه مشارکت کنند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوینبیان کرد: از مردم و جوانان هم انتظار داریم از این فرصت برای خودسازی و خلوت انس با خدا استفاده کنند و از برکات معنوی آن بهره برند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار