کانون دانشجویی هلال احمرقزوین مراسمی با عنوان بنشانیم درخت برگزار کرد
کد خبر: ۷۲۲۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲ 06 March 2019

مراسم بنشانیم درخت هلال اهمر قزوین برگزار شد

به گزارش تابناک قزوین، به همت کانون دانشجویی هلال احمر در دانشگاه علوم پزشکی قزوین مراسمی با عنوان "بنشانیم درخت"  به مناسبت فرا رسیدن هفته منابع طبیعی و روز درختکاری روز سه شنبه 14 اسفند در دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.

 

نادر میرزایی معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین در حاشیه این مراسم بیان کرد: حمایت از سلامت انسانها یکی از اهداف مهم سازمان جوانان و جمعیت هلال احمر است و  از آنجا که موضوع طبیعت و محیط زیست هم مسئله مهمی است، برای اینکه در این مسیر برای حفظ سلامت انسانها کاری انجام دهیم، باید در فرهنگ سازی حفاظت از محیط زیست هم قدمهایی برداریم.

 

وی افزود: هفته منابع طبیعی و روز درختکاری مناسبت و بهانه خوبی است که ما در ترویج  فرهنگ درختکاری و ایجاد پوشش گیاهی اقدامات ارزنده ای انجام دهیم و نسبت به آگاهی بیشتر جامعه هدف که عموماً جوانان هستند برنامه هایی را تعریف و اجرا کنیم، شاید بشود روزی را دید که همه در پاسداشت درخت و گیاهان به درک درستی برسند و همه حامی محیط زیست بشوند.

 

میرزایی اشاره کرد: جمعیت هلال احمر با داشتن کانونهای مختلف از جمله کانون غنچه های هلال که ویژه مهدکودکها و پیش دبستانی ها است و کانونهای دانش آموزی و دانشجویی میتواند با ارائه برنامه های ویژه ای برای هریک از این مقاطع در گسترش فرهنگ پاسداشت محیط زیست به نتایج مطلوبی برسد.

 

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین در پایان اضافه کرد: کانونهای جمعیت هلال احمر هریک در فضای فعالیتی خودشان نسبت به کاشت و نگهداشت درخت و گل و گیاه اقدامات و آموزشهایی انجام میدهند و یا حتی در نشستها و همایشهای مختلفی که در این رابطه برگزار می شود  شرکت می کنند و همگی در تلاش هستند که این فرهنگ در سطح جامعه گسترش یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار