تکنسین اورژانس قزوین برای نجات کارگری که به درون چاه هفت متری سقوط کرده بود، وارد چاه شده و مصدوم را به بیمارستان منتقل کردند.
کد خبر: ۷۲۰۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱ 02 March 2019

تکنسین اورژانس قزوین برای نجات مصدوم، وارد چاه هفت متری شد

به گزارش تابناک قزوین، حوالی ظهر روز نهم اسفند 1397 پس از آن که ماموریتی مبنی بر سقوط فردی در چاه هفت متری به شماره 115 واحد ارتباطات مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قزوین اعلام شد، تکنسین اورژانس با حضور در محل، برای نجات جان مصدوم، وارد چاه شد.

دکتر پیمان نامدار، رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قزوین در این رابطه گفت: کارگر 38 ساله شرکتی در شهرک صنعتی خرمدشت از توابع شهرستان تاکستان در حلقه چاهی به ارتفاع هفت متر سقوط کرده بود که پس از رسیدن آمبولانس اورژانس و سایر ارگان های امدادی، انصاری، تکنسین خدوم اورژانس به دلیل بحرانی بودن وضعیت مصدوم، تصمیم به وارد شدن به چاه گرفت و با تجهیزات آتش نشانی و هلال احمر وارد چاه شد.

دکتر نامدار اظهار کرد که به گفته این تکنسین، مصدوم از ناحیه مچ پا دچار شکستگی واضح، ضربه سر و ستون فقرات بود و کاهش شدید فشار خون داشت که تمام اندام های وی، آتل بندی، فیکس و پس از رگ گیری، مایع درمانی از همان ابتدای کار برقرار شد و بعد از تلاش دو ساعته، مصدوم به درون آمبولانس منتقل شد.

به گفته این مقام مسئول، وارد شدن به چاه، کاری دارای خطر بالاست و وجدان کاری این تکنسین اورژانس، ستودنی است. دکتر نامدار اضافه کرد که مصدوم در بیمارستان شفا تاکستان بستری بوده و حال عمومی وی، مطلوب است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار