رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت: از صبح سه‌شنبه تا ظهر همان روز ۳ حادثه؛ که شامل 2 تصادف شدید و یک انفجار بود، در قزوین ۶ کشته برجای گذاشت.
کد خبر: ۷۱۹۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳ 27 February 2019

حوادث تلخ و مرگ 6 تن در قزوین

به گزارش تابناک قزوین، پیمان نامدار،  رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین عنوان کرد: از صبح دیروز تا ظهر، روز تلخی برای اورژانس استان قزوین رقم خورد که در پی آن شش تن از هموطنان در سه حادثه گوناگون به فاصله زمانی چند ساعت جان خود را از دست دادند.

نامدار تشریح کرد: حادثه اول در ساعت ۵:۴۷ صبح سه‌شنبه در اتوبان زنجان - قزوین «چهار کیلومتر بعد از تاکستان» یک دستگاه سواری و تریلی با هم برخورد کردند، که اورژانس پایگاه قره باغ بعد از حضور در محل، مرگ قطعی سه مرد را در اولین ثانیه‌های حادثه، براثر شدت حادثه اعلام کرد.


رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قزوین افزود: حادثه دوم، ساعت ۰۷:۱۱ در اتوبان قزوین - تهران « قبل از جوادنیا » با واژگونی یک دستگاه سواری رخ داد که با اعزام پایگاه اورژانس ناصرآباد، از سه تن سرنشین خودرو، یک مرد ۹۰ ساله و یک بانوی ۷۹ ساله در دم جان باخته و یک مرد ۳۹ ساله که ضربه سر شدید وارد شده بود به مرکز آموزشی - درمانی شهید رجایی منتقل شد.

مسئول اورژانس قزوین در ادامه گفت: سومین حادثه در روستای کلج از توابع طارم بود که بر اثر انفجار بخاری در منزل مسکونی، یک مرد ۷۰ ساله در دم جان باخته و یک بانوی ۷۰ ساله با سوختگی ۵۰ درصد «درجه دوم» توسط اورژانس به مرکز آموزشی - درمانی شهید رجایی منتقل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار