امیر رستگاری:
رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع گفت: در آینده‌ای نزدیک کار طراحی و ساخت موتورهای پیشران با قدرت سه هزار و ۵۰۰ اسب بخار را آغاز خواهیم کرد.
کد خبر: ۷۱۸۹۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲ 25 February 2019

امیر دریادار امیر رستگاری رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع در حاشیه مراسم رونمایی از سامانه رانش «واتر جت ملی» که در دانشگاه شریف برگزار شد، اظهارداشت: امروز ما سالن‌های انتقال قدرت و گیربکس‌های اتوماتیک و دنده‌ای را به صورت بومی می‌سازیم و می‌توانیم در این زمینه با خودروسازان همکاری کنیم.

وی ادامه داد: ما امروز سیستم‌های هشت دنده هشت تبدیلی را برای صنایع مود نیاز خود ساخته‌ایم و می‌توانیم سیستم‌های دنده‌ای خودروها را به صورت دنده‌ای و اتوماتیک طراحی و تولید و بومی کنیم. این طراحی و تولید حداقل ۳۰ درصد زیر نرخ جهانی خواهد بود.

رییس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه با سامانه پیشران واترجت رونمایی شده، گفت: این موتور قدرت یک هزار و ۲۰ اسب بخار را تولید می‌کند و می‌تواند در شناورهای متوسط مورد استفاده قرار گیرد.

دریادار رستگاری با بیان اینکه خط تولید سامانه پیشران واتر جت ملی راه اندازی شده است، افزود: در آینده‌ای نزدیک کار طراحی و ساخت موتورهای پیشران با قدرت سه هزار و ۵۰۰ اسب بخار را آغاز خواهیم کرد.

 

منبع:مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار